Cele mai căutate crochete de vită din Japonia. Cine le comandă acum trebuie să aștepte livrarea 30 de ani

Data publicării:
crochete de vita
Cele mai căutate crochete de vită din Japonia. Cine le comandă acum trebuie să aștepte livrarea 30 de ani. Foto: Profimedia

Cei care comandă o cutie de crochete de vită Kobe congelate de la Asahiya, o măcelărie din orașul japonez Takasago, o vor primi abia peste 30 de ani. Produsul e atât de popular, încât lista de așteptare a ajuns la 3 decenii, relatează CNN.

Fondată în 1926, Asahiya a vândut produse din carne din prefectura Hyogo - inclusiv carnea de vită Kobe - timp de zeci de ani. A adăugat crochetele de vită după cel de-al Doilea Război Mondial.

Dar abia la începutul anilor 2000, aceste crochete cu cartofi și carne de vită au devenit o senzație pe internet, rezultând în lista de așteptare ridicol de lungă cu care se confruntă acum cumpărătorii.

Foarte râvnitele „Crochete extreme” sunt unul dintre cele patru tipuri de crochete de vită Kobe disponibile la Asahiya. Cei care nu vor să aștepte 30 de ani pot comanda Crochetele de vită Premier Kobe, la care lista de așteptare e de „doar” 4 ani.

„Am început să ne vindem produsele online în 1999. În acel moment, am oferit Crochete Extreme ca eșantion”, explică Shigeru Nitta, proprietarul companiei.

Nitta a vizitat fermele din zonă și licitațiile de carne de vită cu tatăl său încă de când era mic. A preluat magazinul de la tatăl său în 1994, când avea 30 de ani. După ce a experimentat cu comerțul electronic timp de câțiva ani, și-a dat seama că clienții ezitau să plătească online o sumă mare pentru carnea de vită premium.

Atunci a luat o decizie îndrăzneață: a vândut crochetele la un preț mult mai mic decât costul cărnii.

Am făcut crochete gustoase și la prețuri accesibile, ca o strategie pentru a-i face pe clienți să se bucure de crochete și apoi, poate, să cumpere carnea noastră de vită Kobe”, explică Nitta.

Pentru a limita pierderea financiară, Asahiya a făcut la început doar 200 de crochete pe săptămână, în propria sa bucătărie.

Până la urmă, ideea sa a avut succes, iar crochetele au devenit faimoase și toată lumea voia să le cumpere.

Am încetat să le mai vindem în 2016, pentru că lista de așteptare era de peste 14 ani. Ne gândeam să oprim comenzile, dar am primit multe apeluri prin care ni se cerea să le vindem în continuare”, spune Nitta.

A reluat vânzarea crochetelor în 2017, a crescut ușor prețurile și a început să facă 200 de crochete pe zi, în loc de 200 pe săptămână. Nitta spune că nu vrea să angajeze oameni și să facă mai multe chochete, pentru că le vinde la un preț mult mai mic decât al cărnii și nu vrea să piardă și mai mulți bani.

Editor : M.B.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Rușii jubilează după întâlnirea Trump – Zelenski. Medvedev: „Porcul insolent a…
Digi FM
Gest de cavalerism făcut de Ilie Bolojan în ploaie, imediat după ce s-a întâlnit cu Maia Sandu. Cum a...
Pro FM
Cum a ajuns Sylvia să cânte în trupa A.S.I.A.: „Impresarul Loredanei Groza m-a întrebat în glumă”
Film Now
Ultimele imagini cu Gene Hackman și soția sa în public. Actorul și pianista Betsy Arakawa erau căsătoriți de...
Adevarul
Ce le transmite un medic IT-iștilor nemulțumiți de salariul de 14.000 de lei
Newsweek
Casa de Pensii anunță că sistemul informatic nu funcționează. Care dosare nu pot fi soluționate?
Digi FM
"Doamne, ce scârbos!" Cadoul neobișnuit pe care Selena Gomez l-a primit de la logodnicul ei i-a dezgustat pe...
Digi World
Secretul unui pui de somn perfect. Câte minute ar trebui să dormi după-amiază ca să nu-ți faci mai mult rău...
Digi Animal World
Au vrut să adopte un câine, dar când au fost la veterinar au aflat că veniseră acasă cu alt animal: „De unde...
Film Now
Primele imagini cu Anne Hathaway și Josh Hartnett în „Verity”. Dakota Johnson, producător executiv. „WOW...
UTV
Jeff Bezos le trimite în spațiu pe Katy Perry și pe logodnica sa, Lauren Sánchez, în prima misiune Blue...