Foto Cel mai bun lunetist al lui Putin a fost omorât. Rusia recunoaște că a pierdut doi colonei într-o zi, unul în masacrul de la Doneț
Data actualizării: Data publicării:
Colonelul rus Denis Kozlov a murit în Ucraina. FOTO: Profimedia Images
Rusia recunoaște că a pierdut doi ofițeri de top într-o zi, inclusiv un colonel care a fost trimis pe front pentru a-l înlocui pe un altul care fusese ucis cu câteva zile înainte în Ucraina. Totodată, armata ucraineană l-a eliminat și pe sergentul Serghei Tsarkov, despre care se spunea că este unul dintre cei mai buni lunetiști ai armatei ruse.
Serghei Tsarkov avea 38 de ani și era considerat cel mai bun lunetist al rușilor.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Rușii au confirmat moartea în Ucraina, în timpul luptelor a locotenent-colonelului Denis Sukhanov, în vârstă de 41 de ani. Nu au dat alte informații privind locația și data morții acestuia.
Lt colonelul Denis Sukhanov a murit în Ucraina. FOTO: Profimedia Images
Moartea a fost dezvăluită în aceeași zi cu cea a colonelului Denis Kozlov, în vârstă de 40 de ani. Kozlov fusese trimis să-l înlocuiască pe front pe colonelul Serghei Porokhnya, care murise în 14 martie. Kozlov a murit în timpul traversării eșuate a râului Doneț, bătălia în care Rusia a pierdut un batalion întreg fiind considerată una dintre cele mai mari înfrângeri a armatei ruse în Ucraina.
Kozlov a fost ucis după ce forțele ucrainene au lansat rachete în zonă.
Colonelul rus Denis Kozlov a murit în Ucraina. FOTO: Profimedia Images. FOTO: Profimedia Images
Imaginile din satelit au scos la iveală amploarea eșecului suferit de Rusia și au arătat resturile a două poduri de pontoane distruse, plutind pe râul Doneț, și ale tancurilor și vehiculelor blindate.
Se pare că armata rusă încerca să înconjoare Lisichansk și Severodonețk, dar atacul lor s-a transformat într-un masacru atunci când Ucraina le-a intuit planurile.
Moartea lui Kozlov, al 42-lea colonel care a murit în război - evidențiază bilanțul imens suferit de conducerea lui Putin. Rata mortalității este de aproximativ un colonel la două zile.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.