15 oameni uciși, dintre care 11 copii, într-un atac armat la o școală din Rusia
Data actualizării: Data publicării:
Atac armat la o școală din Rusia. Foto: Profimedia Images
Un bărbat înarmat a intrat într-o școală din centrul Rusiei și a început să tragă. Bilanțul victimelor a ajuns la 15, dintrecare 11 copii, și aproape 40 de răniți, conform autorităților ruse, citate de BBC. Atacul a avut loc la școala cu numărul 88, în care se aflau în jur de 1.000 de elevi și 80 de profesori.
ACTUALIZARE 19:25 Numărul victimelor la școala din Ijevsk a ajuns la 15 persoane, dintre care 11 copii, a anunțat luni seara Comitetul de Investigații al Federației Ruse, citat de agenția Interfax.
Până în prezent, anchetatorii Comitetului de Investigații al Rusiei au stabilit că 39 de persoane au fost rănite în urma crimei, iar 15 dintre ele au murit, dintre care 11 copii și patru adulți.
ACTUALIZARE 13:35 Vladimir Putin a denunțat atacul de la școala din Ijevsk pe care l-a numit un „atac terorist inuman”.
Atacul a avut loc în orașul Ijevsk, iar forțele de ordine și ambulanțele au ajuns la locul faptei.
Școala se află în centrul orașului Ijevsk, de aproximativ 650.000 de locuitori, și este în apropiere de clădirile guvernamentale.
Conform primelor informații, atacatorul s-a sinucis. Nu există detalii cu privire la posibilul motiv al sângerosului atac. Pe rețelele sociale au apărut informații conform cărora atacatorul ar fi fost un soldat mobilizat care nu voia să meargă la război în Ucraina. Autoritățile ruse susțin, însă, că atacatorul ar fi aparținut unei „organizații neofasciste” și că avea o svastică imprimată pe hanorac.
Atacatorul ar fi fost înarmat cu două pistoale, conform autorităților ruse. În presa rusă și pe rețelele sociale au fost distribuite clipuri filmate în școală în timpul atacului.
-știre în curs de actualizare
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.