Compania vrea să afle din timp dacă statul va investi în transport. Bombardier deja a livrat o parte dintre garniturile care circulă la metroul bucureştean.Trenurile au fost asamblate la Electroputere Craiova.
La metrou ar urma să fie organizate în următorii ani cel puţin două licitaţii mari. Cea de la magistrala din Drumul Taberei va fi cel mai probabil reluată după ce direcţia naţională anticorupţie a intrat pe fir. Mai e şi magistrala spre aeroport care ar trebui să fie gata până la campionatul european de fotbal din 2020.
Poate că la un moment dat şi CFR va face licitaţie pentru trenuri noi, iar în multe oraşe, inclusiv în Capitală, regiile de transport în comun au tramvaie antice. Cei de la Bombardier spun că, dacă vor deschide o fabrică în România vor colabora cu un producător român. Şi mai sunt câteva fabrici de vagoane şi trenuri în România, dar care uneori nu pot participa la licitaţiile organizate de stat pentru că au o cifră de afaceri prea mică.