Lucrările de pe Podul de la Giurgiu au fost finalizate și recepționate.
![podul prieteniei giurgiu ruse romania bulgaria wikipedia 25 08 2015 1](https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/d2ViYWRtZGlnaTI0LnJjcy1yZHMucm8l/MkZ3cC1jb250ZW50JTJGdXBsb2FkcyUy/RjIwMTUlMkYwOCUyRjU1ZGMzNzc1Njgy/Y2NmZDRhYzA3N2JiYy5qcGcmdz04MDAm/aGFzaD1hNGFkODY4ODFmNTA0YzRkMjIwZjY4ZTdlMGI4YzdhZg==.thumb.jpg)
Traficul rutier în zonă se derulează, la ora actuală, în condiții normale, potrivit Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Recepția proiectului "Reabilitare pod Giurgiu, peste Dunăre, pe DN5 Km 64+884" a avut loc în data de 9 decembrie. Lucrările s-au derulat în cadrul a două perioade de programare consecutive, respectiv: faza 1 (lucrări executate și plătite până la 31 decembrie 2015) și faza 2 (lucrări executate începând cu data de 1 ianuarie 2016 și derulate până la sfârșitul proiectului).
Contractul de reabilitare a podului peste Dunăre, Giurgiu — Ruse, pe drumul național DN5, km 64+884, a fost atribuit în luna octombrie 2014 Asocierii Collini Lavori S.p.A. — Tecnic Consulting Engineering.
Valoarea contractului este de 46,157 milioane lei, din care 39,233 milioane lei din FEDR (85%) și 6,923 milioane lei contribuția Guvernul Romaniei (15%).
CNAIR precizează că, în luna noiembrie 2014, a fost emis Ordinul de începere a lucrărilor, acestea constând într-o reabilitare structurală care a permis înlocuirea integrală a sistemului rutier format din plăci prefabricate, straturi asfaltice, sablarea și vopsirea tablierului metalic.
În prezent, traficul rutier pe Podul de la Giurgiu se desfășoară în condiții normale, menționează CNAIR.