Până să călătorim mai departe prin țară, ne uităm aici, în Bucureși. Capitala României nu are o șosea de centură cu regim de autostradă, așa cum au toate marile orașe ale lumii. Pe fostul drum județean care înconjoară Bucureștiul, devenit între timp drum național, se înghesuie mii de autoturisme și mașini de marfă, care împart o singură bandă pe sens și multe gropi.
- Vrem să fim #ConectațiCuEuropa! În această seară, la Jurnalul de Seară, ministrul Transporturilor Răzvan Cuc va răspunde întrebărilor românilor legate de lipsa autostrăzilor și a unei infrastructuri rutiere ca în țările civilizate ale Europei.
Am început experimentul în jurul orei 9:00, când am intrat pe centura Bucureștiului, prin zona Domnești, după ce am stat zeci de minute în trafic, în Prelungirea Ghencea. Există porțiuni pe care am putut circula puțin mai rapid, însă pe marea parte a drumului se circulă cu 10-15 kilometri la oră.
Sunt foarte mulți șoferi care își pierd răbdarea și nu mai respectă marcajele. De exemplu, șoferii nu mai țin cont de marcajele de linie continuă, mai ales că pe drum sunt foarte multe TIR-uri pe care oamenii încearcă să le depășească. Există, așadar, un mare risc de accidente, în condițiile în care autovehiculele au la dispoziție doar o bandă pe sens pentru a circula.
Asta fără să mai vorbim despre gropile care apar parcă din senin pe drumul aglomerat, iar pentru a le evita, șoferii se văd nevoiți să facă balet pe stradă, să efectueze manevre după manevre pentru a nu-și strica mașina.
?Vă invităm să ne transmiteți mesajele voastre, imaginile surprinse pe șoselele din România și să adresați întrebările voastre pentru ministrul Transporturilor, printr-un comentariu la această postare sau pe?WhatsApp, la numărul de telefon 0771.100.304.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media