CNAIR: Începe construcția a două noi tronsoane din sectorul Buzău - Focșani al Autostrăzii A7

Data publicării:
autostrada moldovei a7
CNAIR a demarat procedurile pentru semnarea contractelor necesare construcței tronsoanelor 1 și 4 ale sectorului de autostradă Buzău - Focșani. Foto: Facebook/CNAIR

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a demarat procedurile pentru semnarea contractelor necesare construcței tronsoanelor 1 și 4 ale sectorului de autostradă Buzău - Focșani, anunță instituția într-un comunicat de presă

După expirarea termenului legal de introducere a contestațiilor, perioadă în care nu au fost înregistrate contestatii cu privire la rezultatul procedurii de atribuire, atât pentru Tronsonul 1 (km 0+000 – km 4+600) Buzău si Vadu Pașii, cât și pentru Tronsonul 4 (km 71+500 – km 82+440) Mândrești Munteni – Focșani Nord din autostrada Buzău - Focșani, CNAIR a solicitat, luni, ofertantului desemnat câștigător documentele necesare pentru încheierea celor două contracte de execuție lucrări.

Ofertantul desemnat câștigător în cadrul ambelor loturi este Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL. Pentru Tronsonul 1, prețul va fi de 689.285.996,26 lei, fără TVA, iar pentru Tronsonul 4, cu preţul de 763.720.833,05 lei, fără TVA.

Durata de execuție a contractelor este de 20 de luni, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

CNAIR a demarat procedurile pentru semnarea contractelor necesare construcței tronsoanelor 1 și 4 ale sectorului de autostradă Buzău - Focșani. Foto: Facebook/CNAIR
CNAIR a demarat procedurile pentru semnarea contractelor necesare construcței tronsoanelor 1 și 4 ale sectorului de autostradă Buzău - Focșani. Foto: Facebook/CNAIR

Autostrada Buzău – Focșani face parte din Coridorul 3 – București – Regiunea NE (Moldova) (OR3) și reprezintă o prioritate absolută la nivel național, conform analizei din Modelul Național de Transport, dezvoltarea infrastructurii rutiere prin construcția unei autostrăzi în lungul acestui coridor va conduce la creșterea traficului rutier prin generarea de noi călătorii și atragerea de noi investiții în ariile urbane. Coridorul facilitează accesul în zona turistică Neamț sau nordul Moldovei. Coridorul se desfășoară la contactul dintre Subcarpații Curburii și Câmpia Română între Ploiești și Mărășești, Culoarul Siretului între Mărășești și Pașcani, Podișul Sucevei între Pașcani și Siret, se mai arată în comunicatul CNAIR. 

"Construcția a încă 15,54 de km din Autostrada Moldova (A7), finanțată prin PNRR, poate începe în scurt timp! Pentru rezultatul licitației tronsoanelor 1 și 4 ale Autostrăzii Buzău-Focșani nu a fost depusă nicio contestație în termenul legal. În aceste condiții, imediat ce constructorul român (Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL) va aduce toate documentele, putem să semnăm contractele de execuție lucrări pentru cele 2 Tronsoane. Tronsonul 1 (Buzău-Vadu Pașii) are o lungime de 4,6 km, iar contractul a fost atribuit la o valoare de 689,28 milioane de lei (fără TVA). Tronsonul 4 (Mândrești Munteni-Focșani Nord) are cu o lungime de 10,94 km, iar contractul a fost atribuit la o valoare de 763,72 milioane de lei (fără TVA)", a scris și directorul CNAIR, Cristian Pistol pe pagina sa de Facebook.

Editor : A.A.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri