Angajaţii Companiei de drumuri ies pe şantiere

Data publicării:
santier

Compania de Drumuri are ambiţii de constructor şi anunţă noi proiecte pe care vrea să le realizeze cu propriii angajaţi. Centura Timişoarei, a Făgăraşului, dar şi o nouă arteră care să lege vama Giurgiu de drumul spre Capitală - sunt doar câteva dintre ele. Şefii de la Drumuri speră că aşa lucrările vor costa mai puţin şi vor fi gata mai repede.

Vama Giurgiu va fi legată de DN5 de un nou drum. Artera cu o lungime de 5,5 kilometri va avea două benzi pe sens. De construcţia ei se vor ocupa angajaţii de la direcţia regională de drumuri Bucureşti, iar şantierul ar putea fi deschis în primăvară. Până atunci mai sunt multe lucruri de făcut.

Radu Munteanu, director în cadrul DRDP Bucureşti: „Mai e necesară preluarea unui sector de 300 de metri să se lărgeasca la patru benzi bucăţica asta de 300 de metri are două benzi Trebuie expropriate nişte terenuri. Trebuie achiziţionate materiale, mai trebuie închiriate utilaje sau achiziţionate, trebuie personal.”

De la zero ar urma să fie construiţi şi cei aproape 10 kilometri din centura Timişoarei. Lucrările ar urma să înceapă în 2018. Angajaţii de la regionala Cluj vor lucra şi la finalizarea pasajului suprateran care leagă DN7 de centura Aradului. Tot în vestul ţării, angajaţii de la Drumuri vor deschide şantiere şi pentru finalizarea centurilor Săcuieniului şi Zalăului, dar şi pentru reabilitarea a 14 kilometri din DN76 între Vârfurile şi Ioneşti. Centura Făgăraşului, o şosea de 6 kilometri, acum neasfaltată, va fi terminată de angajaţii regionalei Braşov. Şi tot ei vor reface şi o porţiune de 30 de kilometri din drumul care leagă Câmpulung de Bran.

Cu propriii angajaţi vor şefii de la Drumuri să consolideze şi să termine centura Sucevei.

Cătălin Homor, directorul general al CNADNR: „La finalul lunii noiembrie vom avea proiectul pe masă, vom demara procedurile pentru materiale şi utilaje şi începând cu luna martie - aprilie să începem lucrările acolo. Termen de finalizare: noiembrie 2017”

Iar ambiţiile şefilor de la Drumuri nu se opresc aici. În Moldova vor să construiască în regie proprie cei aproape 11 kilometri ai centurii Bârladului, iar în Oltenia cei aproape 10 kilometri ai ocolitoarei Balşului.

Cel mai scump proiect la care vor munci angajaţii Companiei de Drumuri va fi însă drumul expres spre sudul litoralului. Va avea 16 kilometri şi va costa peste 21 de milioane de euro.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Orașul din România acoperit de zăpadă la mijloc de noiembrie. Ninge fără oprire de....
Digi FM
Motivul pentru care Fuego nu s-a căsătorit până la 48 de ani: “Când ajungem în camera noastră, suntem niște...
Pro FM
Cheryl Cole, solista care l-a făcut tată pe Liam Payne, îndurerată la înmormântarea cântărețului. Mesajul din...
Film Now
Selena Gomez dezvăluie cel mai bun sfat pe care l-a primit de la o femeie: „Chiar funcționează!”
Adevarul
Americanii care vor să fugă de Trump și-au găsit refugiu în Sardinia. Orașul în care o casă costă 1 euro
Newsweek
Pensie mai mare la Mica Recalculare cu o condiție. De unde poate fi luat documentul?
Digi FM
Denis Drăguș, împăcare neașteptată cu familia sa, cu care nu mai vorbise de cinci ani. Tatăl atacantului: „Am...
bile loto
Rezultate LOTO - Joi, 21 noiembrie 2024. Numerele extrase și premiile puse în joc de Loteria Română
Digi Animal World
Un bărbat s-a deghizat în crocodil și a încercat să-i atragă atenția unui aligator adevărat. Imaginile sunt...
Film Now
Joaquin Phoenix, gesturi atente și priviri pline de iubire pentru soția lui, Rooney Mara. Discreți și...
UTV
One Direction, reuniti pentru a-l conduce pe ultimul drum pe Liam Payne. Imagini emotionante de la...