Video&Foto Tesla a lansat camioneta Cybertruck, iar Elon Musk a avut parte de un moment jenant chiar în timpul prezentării
Data actualizării: Data publicării:
Tesla a prezentat noul să model, o camionetă electrică denumită Cybertruck, însă lansarea nu a decurs fără un moment jenant pentru Elon Musk.
Geamurile laterale, despre care compania a spus că sunt extrem de greu de spart, putând rezista chiar la gloanțe, s-au spart când șeful departamentului de design de la Tesla a aruncat în ele cu o bilă metalică, informează BBC.
Elon Musk a fost auzit înjurând, apoi a spus: "Este loc de îmbunătățire".
"Am aruncat cu tot felul de obiecte în acestea geamuri și nu s-au spart. Dintr-un motiv necunoscut, s-au spart acum. Nu știu de ce", a continuat Elon Musk.
Camioneta Tesla a fost dezvăluită în Hawthorne, California, iar designul său atipic și caroseria din oțel inoxidabil a uimit audiența. Intrarea pe piața camionetelor reprezintă o oportunitate pentru Tesla, pe măsură ce îmbunătățește tehnologia bateriilor, iar autovehiculele sale reușesc să transporte greutăți mari pe distanțe lungi.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Potrivit Edmunds, piața de camionete din SUA este în creștere, iar vânzările modelelor pick-up au reprezentat 14,4% din totalul autovehiculelor noi vândute. Valoarea medie a unei camionete noi este 50.000 de dolari.
Prețul de pornire al Cybertruck va fi de 39.900 de dolari pentru modelul cu autonomie de 400 km, care realizează sprintul 0-100 km/oră în 6,5 secunde. Urmează varianta intermediară cu o autonomie de peste 500 km la 50.000 de dolari.
Cel mai scump model costă 70.000 de dolari și va avea o autonomie de 800 km. Modelul va realiza sprintul 0-100 km/oră în 2,9 secunde.
Tesla Cybertruck va putea transporta 6 persoane și o încărcătură de 1,5 tone.
Elon Musk a spus că precomenzile vor începe imediat, iar producția la finalul anului 2021 - deși Musk este cunoscut pentru faptul că are obiceiul să rateze termenele înaintate.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.