Record de cumpărături de Black Friday în România. Sunt înregistrate peste 5 tranzacţii pe secundă

Data publicării:
pachete ambalate gata de livrare de Black Friday
Foto: Profimedia Images

Volumele tranzacţionate de Black Friday în România au ajuns la aproape 169 de milioane de lei, la ora 11:20, o valoare record, cu 62,9% mai mult decât anul trecut. Numărul mediu de tranzacţii efectuate în fiecare minut a crescut la 319, aproximativ 5 tranzacţii pe secundă, informează Agerpres.

Conform datelor în timp reale publicate de PayU România, numărul total de tranzacţii înregistrate a ajuns la 212.635, în creştere cu 61,64% raportat la perioada de referinţă.

De asemenea, volumele totale tranzacţionate cross-boarder au atins valoarea de 10,37 milioane de lei (+101,26%), la 16.737 de tranzacţii (+131,6%). În topul cross-boarder, în funcţie de banca emitentă a cardurilor, conduce Marea Britanie, cu 82,11% din total, urmată de Ucraina (7,3%) şi SUA (1,10%).

Datele arată, totodată, volume de plată cu un singur click de 92,89 milioane de lei, în creştere faţă de anul trecut cu 78,32%, şi un total al tranzacţiilor de 123.888, pe un plus de 86,9% de la an la an.

Plăţile cu un card în rate s-au cifrat la 41 de milioane de lei, echivalentul a 27% din total.

Pe categorii de produse, pe primul loc în preferinţe rămâne IT&C, cu 75% din total, urmat de eTail - produse variate (28,3%) şi Gaming (aproape 3%).

Minutul de aur rămâne în intervalul 7:44 - 7:45, moment în care au fost efectuate 4.792 de tranzacţii.

Unul din doi români cumpără cel puţin un produs de Black Friday, la un buget mediu de 2.200 de lei

Valoarea medie a coşului de cumpărături se prezintă astfel: cu plată integrală 816 lei (+43% decât în anul precedent) şi plata cu cardul în rate 1.142 lei (+13%).

Un studiu realizat de Kantar România arată că mai mult de jumătate dintre români (54%) vor cumpăra cel puţin un produs în cadrul campaniei de reduceri Black Friday din acest an, iar bugetul mediu alocat este de 2.200 de lei.

Cercetarea de specialitate evidenţiază o preferinţă crescută pentru mediul online în rândul potenţialilor cumpărători de Black Friday. Astfel, 46% dintre aceştia se gândesc prima oară la un magazin online, în creştere cu 20% faţă de anul trecut.

În topul retailerilor online preferaţi de români se află eMag, urmat de Altex.ro şi Flanco.ro.

În privinţa produselor pe care doresc să le cumpere, datele arată un interes crescut pentru produse destinate întregii familii, precum electrocasnice şi televizoare, dar şi pentru telefoane mobile şi îmbrăcăminte. Pe listă se mai regăsesc laptopurile, articolele Home & Deco şi încălţămintea.

Editor : M.L.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Orașul din România acoperit de zăpadă la mijloc de noiembrie. Ninge fără oprire de....
Digi FM
Motivul pentru care Fuego nu s-a căsătorit până la 48 de ani: “Când ajungem în camera noastră, suntem niște...
Pro FM
Cheryl Cole, solista care l-a făcut tată pe Liam Payne, îndurerată la înmormântarea cântărețului. Mesajul din...
Film Now
Selena Gomez dezvăluie cel mai bun sfat pe care l-a primit de la o femeie: „Chiar funcționează!”
Adevarul
Americanii care vor să fugă de Trump și-au găsit refugiu în Sardinia. Orașul în care o casă costă 1 euro
Newsweek
Pensie mai mare la Mica Recalculare cu o condiție. De unde poate fi luat documentul?
Digi FM
Denis Drăguș, împăcare neașteptată cu familia sa, cu care nu mai vorbise de cinci ani. Tatăl atacantului: „Am...
bile loto
Rezultate LOTO - Joi, 21 noiembrie 2024. Numerele extrase și premiile puse în joc de Loteria Română
Digi Animal World
Un bărbat s-a deghizat în crocodil și a încercat să-i atragă atenția unui aligator adevărat. Imaginile sunt...
Film Now
Joaquin Phoenix, gesturi atente și priviri pline de iubire pentru soția lui, Rooney Mara. Discreți și...
UTV
One Direction, reuniti pentru a-l conduce pe ultimul drum pe Liam Payne. Imagini emotionante de la...