Răspunsul lui Elon Musk pentru un bărbat care l-a acuzat că a creat Tesla pentru a se îmbogăți
Data actualizării: Data publicării:
Foto: Guliver/Getty Images
„Tesla există ca să-ți producă ție bani”. Aceasta este remarca de pe Twitter care i-a atras atenția miliardarului Elon Musk și a stârnit și o reacție din partea acestuia.
Foto: Guliver/Getty Images
Totul a pornit de la studiul făcut public săptămâna trecută. Oameni de știință ne avertizează că trebuie luate măsuri drastice chiar acum pentru a împiedica o adevărată catastrofă ecologică, ce ar putea pune în pericol planeta și, implicit, existența noastră ca specie.
Elon Musk a dat share unui material din ediția online a revistei The Rolling Stone în care era dezbătut subiectul. Acest share a fost urmat de un comentariu din partea miliardarului, CEO al companiilor Tesla și SpaceX: „Tesla există pentru a reduce riscul unei schimbări catastrofice a climei, care ar afecta toate speciile de pe Pământ. Chiar dacă credința ta în umanitate este pusă la încercare, acesta este o cauză pentru care merită să luptăm. Sprijinul vostru face diferența. Mulțumesc”.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Oliver Willis, jurnalist și scriitor din SUA, i-a răspuns fără să stea pe gânduri că Tesla există numai pentru a produce și mai mulți bani pentru Musk.
„Ar trebui să te întrebi de ce aș vrea bani. Răspunsul nu este ăla la care te gândești. Am foarte puțin timp liber. Nu dețin case de vacanță sau iahturi sau orice altceva de genul acesta”, a venit răspunsul miliardarului.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Elon Musk a revenit apoi cu o completare: „Aproximativ jumătate din banii mei sunt destinați rezolvării unor probleme de pe Pământ și cealaltă jumătate pentru a construi un oraș pe Marte, pentru a asigura supraviețuirea tuturor speciilor, în caz că Pământul este lovit de un meteorit, precum cel care a dus la dispariția dinozaurilor, sau declanșăm Al Treilea Război Mondial și ne auto-distrugem”.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 99 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.