Unul dintre aspectele puternic criticate în raportul de audit al Curții de Conturi îl reprezintă activitatea de prevenire a înzăpezirii și activitățile de deszăpezire. Raportul consemnează ca aproape toate neregulile au fost generate „de un management defectuos la nivelul central al companiei și al structurilor teritoriale”.
Conducerea CNADNR a preferat, spre exemplu, să închirieze servicii de deszăpezire, în loc să își achizitioneze singură, mai ieftin, utliajele necesare.
Raportul Curții de Conturi subliniază, ca exemplu de management defectuos, modernizarea drumului „Transalpina”, cu peste 370 de milioane de euro. Proces care este considerat de raportori ca fiind neprioritar și coordonat deficitar, având în vedere că la finele anului 2011 aproximativ 98% din drumurile naționale „aveau durata depășită”.
De asemenea, inspectorii Curții de Conturi au constat că peste 66 de milioane de lei au fost pierduți în instanță prin necontestarea deciziilor.