(Foto - Mediafax)
Conform unui comunicat al Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine (DPIIS), pentru lotul 1 s-au depuse 9 oferte, pentru lotul 2 - 10 oferte, pentru lotul 3- 13 oferte, iar la lotul 4 - 11 oferte.
Lotul 1 are o lungime de 17 kilometri, iar valoarea a fost estimată, în anunțul de licitație, la 570 milioane de lei fără TVA.
Lotul 2 are o lungime 24,25 km, între km 17+000 - km 41+250, iar valoarea a fost estimată, în anunțul CNADNR, la 669,13 milioane de lei.
Lotul 3 are o lungime de 12,45 kilometri, între km 41+250 și km 53+700), iar contractul a fost estimat la 483,72 milioane de lei.
Lotul 4 are o lungime de 16,300 kilometri, iar valoarea contractului a fost estimată la 532,48 milioane de lei.
Toate valorile au fost estimate de CNADNR în anunțul de licitație și nu conțin TVA. De regulă, valoarea finală a contractului/contractelor este mai mică decât estimarea făcută de CNADNR.
Pe 15 octombrie era termenul de depunere a ofertelor, după mai multe prelungiri. Cu doar câteva zile înainte de termenul-limită, CNADNR a anunțat, într-un comunicat de presă, că din cauza managementului defectuos din unele compartimente va prelungi din nou termenul.
Astfel, termenul de depunere a ofertelor pentru construcţia tronsonului de autostradă Sebeş - Turda a fost prelungit până pe 29 octombrie 2013, la ora 16:00.
Lucrările ar urma să înceapă anul viitor. Autostrada Sebeş-Turda va trebui finalizată până în 2016. Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine, Dan Şova, a declarat, în iunie, la Blaj, că în iulie se termină documentaţia de transformare din drum expres în autostradă şi că, până la sfârşitul anului, vor fi finalizate procedurile de licitaţie şi de atribuire.