Grupul Renault nu are încă un proiect legat de prima maşină Dacia electrică, această decizie urmând a fi luată în funcţie de cât de pregătiţi vor fi clienţii să cumpere un astfel de model, a declarat joi directorul general al grupului Renault România, Yves Caracatzanis, în cadrul unei conferinţe de presă organizată de Asociaţia Constructorilor de Automobile din România (ACAROM). Potrviit acestuia, compania rămâne deschisă în viitor la o astfel de oportunitate, pe măsură ce noile tehnologii vor avansa. al grupului Renault România, Yves Caracatzanis, în cadrul unei conferinţe de presă organizată de Asociaţia Constructorilor de Automobile din România (ACAROM).
În viitor, automobilele vor fi electrice şi vor avea un grad de autonomie şi conectivitate tot mai ridicat. În cazul Dacia, viitorul rămâne deschis în acest sens, pe măsură ce noile tehnologii vor avansa.
”Va depinde de clienţi, de cât de dispuşi vor fi să cumpere o maşină electrică, iar Dacia s-a pozitionat ca un brand accesibil. Nu avem încă un proiect în acest sens, dar vom vedea in viitor. Tehnologia avansează rapid”, a declarat Caracatzanis.
Directorul general al Renault România a amintit însă că, nu demult, lumea se întreba când vor apărea tehnologii noi pe Dacia, precum cutia de viteze automată sau sistemul de navigaţie.
”Acum câţiva ani, eram întrebat în legătură cu noi tehnologii care vor apărea pe Dacia, precum cutia de viteze automata sau sistemul de navigaţie. Între timp, aceastea au fost implementate”, a subliniat Caracatzanis, citat de News.ro.
Întrebat în legătură cu posibilitatea relocării producţiei Dacia, în cazul în care autostrada Piteşti-Sibiu nu va fi finalizată până în 2021, directorul general al Renault România a subliniat că infrastructura este foarte importantă pentru competivitatea companiei.
Înmatriculările de autoturisme noi în România au crescut cu 40,9% în primele două luni ale anului, cel mai mult din Uniunea Europeană, la 15.361 de unităţi, avansul fiind de aproape şapte ori mai mult faţă de cel comunitar, de 6,2%. Livrările Dacia au urcat la nivelul UE cu 10,2%, la 65.624 de unităţi, conferind mărcii româneşti o cotă de 2,9%.