Benzina și motorina au înregistrat scăderi de preț uriașe într-o singură zi

Te-ar putea interesa și:
Benzina și motorina au înregistrat scăderi de preț uriașe într-o singură zi la stațiile de alimentare din România.
Potrivit Plinul.ro, dacă ieri cea mai ieftină benzină standard se comercializa în România cu 6,56 de lei pe litru, venind deja după o serie de ieftiniri din zilele precedente, astăzi prețul a scăzut la 6,26 lei pe litru, înregistrând o scădere de 30 de bani într-o singură zi.
Ultima dată când prețul benzinei standard a fost la acest nivel în România a fost în data de 6 ianuarie 2022, când un litru se comercializa cu 6,25 de lei, arată datele Peco-online.ro
Cea mai ieftină benzină premium din România se comercializa cu 6,78 lei pe litru.
Motorina a înregistrat și ea o scădere puternică de preț, la fel, acesta aflându-se în ultimele zile pe un trend descendent. Astăzi, cea mai ieftină motorină standard se vindea cu 7,41 lei pe litru, în scădere de la 7,61 de lei pe litru cu o zi înainte - o scădere de 20 de bani. Un preț asemănător n-a mai fost înregistrat de la începutul lunii martie. Pe 8 martie, un litru de motorină standard se vindea în medie cu 7,45 de lei pe litru.
Cea mai ieftină motorină premium se vindea cu 7,77 lei pe litru în stațiile de alimentare din România.
Cu ocazia acestor ieftiniri, s-a mai redus puțin și ecartul dintre prețul benzinei și motorinei, care este în prezent la 1 lei și 16 bani.
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.