Amazon a intrat în clubul select al companiilor care au depășit valoarea de 2.000 de miliarde de dolari pe bursă

Interesul în creştere pentru inteligenţa artificială (AI) a ajutat Amazon.com Inc să ajungă pentru prima dată la o capitalizare bursieră de peste 2.000 miliarde de dolari, transmite Bloomberg, preluat de Agerpres.
Miercuri, acţiunile au urcat cu 3,9%, ajungând la închiderea şedinţei bursiere la 193,61 dolari, compania fiind acum membră a clubului select care a depăşit acest prag al capitalizării bursiere.
Pragul de 2.000 miliarde de dolari a fost depăşit de Alphabet Inc în aprilie, în timp ce avansul acţiunilor companiilor din domeniul tehnologiei a ajutat Nvidia Corp, Microsoft Corp şi Apple Inc să ajungă la o capitalizare bursieră de peste 3.000 miliarde de dolari.
Titlurile Amazon sunt în creştere de când compania a publicat rezultatele financiare din primul trimestru, când divizia de cloud a anunţat cea mai solidă creştere a vânzărilor într-un an. Acţiunile au crescut în iunie, recuperând pierderile din mai, iar anul acesta au urcat la Bursa de la New York cu 27%.
Avansul vine după ce în ultimul an compania a redus costurile şi a restructurat afacerea, pentru a profita de oportunităţile apărute în urma sporirii interesului pentru AI. În plus, afacerea Amazon Web Services şi-a accelerat creşterea, un motiv de optimism pentru investitori.
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.