Video&Foto Cum va arăta primul nod rutier de mare viteză de tip turbion din România. Va avea 12 pasaje, 8 bretele și 5 podețe
Data actualizării: Data publicării:
Direcția Regională de Drumuri și Poduri Iași (DRDP Iași) a publicat imagini aeriene de la lucrările demarate în această săptămână la nodul rutier de tip turbion de la intersecția autostrăzilor A7 și A8, în zona Pașcani – Sodomeni, județul Iași.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Acest nod va fi o construcție realizată în premieră în România, prevăzută cu 12 pasaje și cu raze ale bretelelor cuprinse între 400 și 600 m. Totodată, construcția va avea 8 bretele și 5 podețe.
Lucrările sunt prevăzute în cadrul proiectului Autostrăzii A7, Bacău – Pașcani (Lot 3 Mircești – Pașcani).
În prezent, asocierea SPEDITION UMB - SA&PE CONSTRUCT - TEHNOSTRADE execută lucrări de decopertare a stratului vegetal și relocare a rețelelor de utilități.
Autostrada A7, denumită și Autostrada Moldovei, se va întinde pe traseul Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău-Suceava-Siret. Până în prezent au fost deschiși circulației 16 km (o bucată din Centura Bacăului), și se lucrează cu termene de finalizare 2024 și 2025 pe tronsoanele Ploiești-Buzău, Buzău-Focșani, Focșani-Bacău, Bacău-Pașcani. Tronsoanele Pașcani-Suceava și Suceava-Siret sunt încă în planificare.
Autostrada A8, denumită și Autostrada Unirii, se va întinde pe traseul Târgu Mureș-Iași-Ungheni. Până în prezent, se lucrează pe un singur lot Leghin-Târgu Neamț, termenul de finalizare fiind 2026.