O treime dintre români, nemulţumiţi de personalul insuficient din supermarketuri

Data publicării:
magazin supermarket - gettyImages crop - 20 iulie 2015

Aproape o treime dintre români sunt nemulţumiţi de faptul că personalul din marile magazine este insuficient, mai ales la orele de maximă aglomeraţie, se arată într-un studiu realizat de compania austriacă specializată în domeniul relaţiilor cu clienţii 4Service Group.

magazin supermarket - gettyImages crop - 20 iulie 2015

Studiul a fost efectuat în 43 de ţări de compania de mystery shopping 4Service Group. În România, cercetarea s-a desfăşurat în perioada iunie-decembrie 2016, în marile lanţuri de retail şi a cuprins 166 de respondenţi, din Bucureşti şi marile oraşe.

„În general, românii au o problemă legată de modul în care sunt serviţi, sau interacţionează cu personalul din magazine. Astfel, 28% dintre respondenţi spun că personalul din marile magazine este insuficient, mai ales la orele de maximă aglomeraţie. Aproape 14% dintre cumpărători sunt nemulţumiţi de lipsa de cunoştinţe a vânzătorilor, în timp ce 11% dintre ei se plâng că trebuie să aştepte prea mult la cozi din cauza casierilor prea lenţi”, arată studiul, care menţionează că doar unul din 10 români se plânge de personalul nepoliticos.

Cercetarea mai arată că bărbaţii sunt mai exigenţi la cumpărături decât femeile. Aproape un sfert dintre cei intervievaţi au avut observaţii de făcut.

Bărbaţii sunt deranjaţi cel mai mult de amplasarea „ilogică” sau de schimbarea produselor de la raft.

Mai mult, bărbaţii sunt şi cei care se simt deranjaţi într-o măsură mai mare, în timp ce femeile sunt mai dispuse să treacă cu vederea micile nemulţumiri.

Aproape jumătate dintre femei sunt mulţumite de atmosfera generală din marile magazine.

În ceea ce priveşte calitatea şi diversitatea produselor de pe rafturile hipermarketurilor, cei mai mulţumiţi sunt tinerii sub 25 de ani.

Astfel, 79% dintre tineri spun că găsesc mereu suficient de multe produse sau mărci încât să aibă de unde să aleagă.

La polul opus sunt românii de peste 45 de ani, care sunt foarte nemulţumiţi de calitatea produselor actuale. Mai mult de 19% dintre aceştia spun că, înainte, produsele erau de o calitate mai bună.

Tot cumpărătorii de peste 45 de ani sunt şi cei care preferă cel mai mult promoţiile de tipul trei produse la preţ de două”.

4Service Group este o compania austriacă cu peste 15 ani de experienţă în domeniul relaţiilor cu clienţii.

Sursa: News.ro

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Zodiile care vor avea trei ani plini de noroc începând cu 2025. Trăiesc cea mai bună perioadă
Digi FM
Kevin Costner, vacanță în Aspen alături de fiica sa adolescentă. Actorul este tatăl a șapte copii
Pro FM
Soția lui Kanye West, într-o pelerină transparentă de ploaie, cu nimic pe dedesubt. El, cu mască pe față...
Film Now
I-a arătat imagini nud și i-a vorbit despre dependența lui de pornografie. Blake Lively l-a dat în judecată...
Adevarul
De când va fi fabricată Dacia Spring în Europa: va duce la o scădere masivă a costurilor
Newsweek
Ultimele vești de la Casa de Pensii despre indexarea pensiilor în ianuarie: Va veni direct majorată
Digi FM
Controversă după momentul Aurei Șova cu Marius Manole, din finala Vocea României 2024: "Respectul faţă de...
Digi World
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de...
Digi Animal World
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate...
Film Now
O dragoste ca a lor e rară. Julia Roberts, fotografie plină de tandrețe alături de soțul ei și declarație...
UTV
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru...