O treime dintre români, nemulţumiţi de personalul insuficient din supermarketuri

Data publicării:
magazin supermarket - gettyImages crop - 20 iulie 2015

Aproape o treime dintre români sunt nemulţumiţi de faptul că personalul din marile magazine este insuficient, mai ales la orele de maximă aglomeraţie, se arată într-un studiu realizat de compania austriacă specializată în domeniul relaţiilor cu clienţii 4Service Group.

magazin supermarket - gettyImages crop - 20 iulie 2015

Studiul a fost efectuat în 43 de ţări de compania de mystery shopping 4Service Group. În România, cercetarea s-a desfăşurat în perioada iunie-decembrie 2016, în marile lanţuri de retail şi a cuprins 166 de respondenţi, din Bucureşti şi marile oraşe.

„În general, românii au o problemă legată de modul în care sunt serviţi, sau interacţionează cu personalul din magazine. Astfel, 28% dintre respondenţi spun că personalul din marile magazine este insuficient, mai ales la orele de maximă aglomeraţie. Aproape 14% dintre cumpărători sunt nemulţumiţi de lipsa de cunoştinţe a vânzătorilor, în timp ce 11% dintre ei se plâng că trebuie să aştepte prea mult la cozi din cauza casierilor prea lenţi”, arată studiul, care menţionează că doar unul din 10 români se plânge de personalul nepoliticos.

Cercetarea mai arată că bărbaţii sunt mai exigenţi la cumpărături decât femeile. Aproape un sfert dintre cei intervievaţi au avut observaţii de făcut.

Bărbaţii sunt deranjaţi cel mai mult de amplasarea „ilogică” sau de schimbarea produselor de la raft.

Mai mult, bărbaţii sunt şi cei care se simt deranjaţi într-o măsură mai mare, în timp ce femeile sunt mai dispuse să treacă cu vederea micile nemulţumiri.

Aproape jumătate dintre femei sunt mulţumite de atmosfera generală din marile magazine.

În ceea ce priveşte calitatea şi diversitatea produselor de pe rafturile hipermarketurilor, cei mai mulţumiţi sunt tinerii sub 25 de ani.

Astfel, 79% dintre tineri spun că găsesc mereu suficient de multe produse sau mărci încât să aibă de unde să aleagă.

La polul opus sunt românii de peste 45 de ani, care sunt foarte nemulţumiţi de calitatea produselor actuale. Mai mult de 19% dintre aceştia spun că, înainte, produsele erau de o calitate mai bună.

Tot cumpărătorii de peste 45 de ani sunt şi cei care preferă cel mai mult promoţiile de tipul trei produse la preţ de două”.

4Service Group este o compania austriacă cu peste 15 ani de experienţă în domeniul relaţiilor cu clienţii.

Sursa: News.ro

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Amazon s-a dus la Ilie Bolojan și a cerut trei lucruri banal de complicate pentru România de 35 de ani...
Digi FM
"Doamne, ce scârbos!" Cadoul neobișnuit pe care Selena Gomez l-a primit de la logodnicul ei i-a dezgustat pe...
Pro FM
Sylvia Sîrbu, viața la ani buni după trupa ASIA și divorțul de Andrei Ștefănescu. Cu ce se ocupă: Am 3...
Film Now
Salma Hayek a publicat poze din anii '90, în care apare fără haine, și a stârnit reacții cu nemiluita. 1,3...
Adevarul
Ucraina riscă să intre pe nisipuri mișcătoare. Ce semnificație au mesajele contradictorii ale administrației...
Newsweek
Cu ce bani ieși la pensie în funcție de salariul pe care îl ai? Pensionarii pierd mii de lei
Digi FM
"Doamne, ce scârbos!" Cadoul neobișnuit pe care Selena Gomez l-a primit de la logodnicul ei i-a dezgustat pe...
Digi World
Cum s-a schimbat corpul unui bărbat care a mâncat câte 30 de ouă pe zi timp de o lună. Rezultatele...
Digi Animal World
Momentul emoționant în care un câine află că stăpâna sa este însărcinată. Imaginile inedite fac furori pe Tik...
Film Now
Cum arată viața lui Richard Gere de când s-a mutat în Spania. Soția lui a făcut publice imagini rare pe...
UTV
Reacția lui Alexandru Ciucu după dezvăluirile Alinei Sorescu despre mariajul lor. „Nu înțeleg de ce trebuie...