Centrul comercial Expo Market Doraly, de lângă Bucureşti, a lansat platforma de e-commerce doraly.ro, un marketplace cu vânzare en-gros şi en-detail, cu preţuri variabile în funcţie de cantitatea cumpărată.
”Magazinul online listează, în primă fază, comercianţii prezenţi în parcul din Afumaţi şi va cuprinde, până la sfârşitul anului, peste 100.000 de produse. Investiţia iniţială în proiectul online depăşeşte un milion de euro”, se arată într-un comunicat de presă, potrivit News.ro.
Clienţii plătesc o singură taxă de transport şi au acces la asistenţă prin echipa de client-service a companiei. Consumatorii au la dispoziţie patru categorii de preţuri, în funcţie de cantitatea selectată (bucată, set, bax, en-gros).
”În plus, clienţii beneficiază şi de un cost unic de transport, de 15 lei pentru primul kilogram, indiferent de numărul comercianţilor de la care comandă şi localitatea de livrare. Costul adiţional al cantităţii suplimentare este de un leu per kilogram”, se arată în comunicat.
Comenzile sunt preluate de o echipă a comerciantului iar ulterior produsele sunt colectate de la furnizori, sunt împachetate și livrate, într-o singură expediere, în decurs de 48 – 72 de ore de la confirmarea comenzii, potrivit companiei.