Coca-Cola nu va renunţa la sticlele de plastic de unică folosinţă pentru că există încă cerere mare printre consumatori pentru folosirea lor, a declarat şefa departamentului de sustenabilitate a companiei pentru BBC.
Clienţii preferă sticlele de plastic pentru că sunt resigilabile şi uşoare, a spus Bea Perez. Compania, care este printre cei mai mari producători de deşeuri de plastic, şi-a luat angajamentul de a recicla cel puţin la fel de multe sticle de plastic pe cât foloseşte până în 2030.
„Firmele precum Coca-Cola trebuie să răspundă nevoilor clienţilor”, a declarat Perez.
Activiştii de mediu spun, totuşi, că multe sticle de plastic de Coca-Cola rămân necolectate. Gigantul Coca-Cola produce trei milioane de tone de plastic pe an, echivalentul a 200 000 de sticle pe minut.
În 2019, a fost calificat drept cel mai poluator brand în ceea ce priveşte poluarea cu plastic. La forumul economic de la Davos, Bea Perez a declarat că firma a recunoscut, totuşi, că trebuie să găsească soluţii.
Coca-Cola şi-a luat angajamentul de a folosi cel puţin 50% material reciclabil până în 2030. A intrat, de asemenea, în parteneriate cu organizaţii neguvernamentale din jurul lumii pentru a îmbunătăţi colectarea.