Potrivit unui comunicat al Ministerului Transporturilor, au fost constatate nereguli grave în actul de management al fostului Consiliu de Administrație. Cu precădere, vechiului Consiliu i se reproșează că nu a controlat suficient de bine acțiunile directorului general al companiei, ceea ce a permis săvârșirea unor infracțiuni și prejudicierea companiei de stat.
De altfel, un raport al Ministerului Transporturilor, care a ajuns și la procurorii DNA, arată că aproximativ 1000 de vagoane au dispărut din patrimoniul companiei, au fost încheiate contracte prejudicioase pentru companie și s-au constatat nereguli în achizițiile publice.
A fost numit un nou Consiliu de Administrație, care, speră Ministerul Transporturilor, va remedia situația și va permite demiterea directorului general, George Micu, numit pe vremea fostului ministru Relu Fenechiu. În urmă cu câteva zile, ministrul Ramona Mănescu declara că fiecare zi pe care o petrece acest director la conducerea CFR S.A. înseamnă prejudicii pentru companie.
La şefia Căilor Ferate au fost instalaţi printre alţii, Ovidiu Artopolescu, membru în Consiliul de Administraţie al Transelectrica, secretarul de stat de la Ministerul Justiţiei Ovidiu Paţura şi fostul şef al Bursei, Victor Cionga.