Cel puțin 33 de pasageri ai unui zbor Ryanair din Dublin, Irlanda, spre Zadar, Croația, au fost spitalizați, după ce s-au simțit rău și au avut sângerări din urechi, din cauza unei depresurizări a cabinei. „A fost cea mai terifiantă experiență din viața mea”, a declarat Roxanne Brownlee, unul dintre cei 189 de pasageri care se aflau la bordul avionului, scrie ABC News.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Un purtător de cuvânt al companiei aeriene Ryanair a declarat că măștile de oxigen au căzut în urma unei depresurizări a cabinei. Piloții au decis să efectueze o aterizare de urgență pe aeroportul din Frankfurt, în Germania.
Pasagerii acuză însă compania și echipajul de bord că nu le-a oferit niciun fel de explicație pentru măștile de oxigen căzute din senin în timpul zborului, iar acest lucru a dus la instalarea panicii.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
„Măștile de oxigen au căzut pur și simplu în fața noastră. Nu ni s-a dat niciun context, niciun motiv, nu a fost niciun anunț. Toți încercam să ne punem măștile, erau oameni care plângeau și țipau”, povestește pasagera.
Mai mult, pasagerii nu au fost anunțați că avionul va efectua o aterizare de urgență la Frankfurt, așa că s-au speriat teribil când au văzut că avionul începe o coborâre bruscă.
„În momentul în care avionul a început să coboare brusc ne-am găndit: «asta a fost, o să murim”, mai spune pasagera.
Potrivit autorităților, 33 de pasageri au fost spitalizați și tratați pentru dureri severe de cap, dureri de urechi, sângerări din urechi și amețeală, simptome cauzate de depresurizarea cabinei.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Pasagerii critică Ryanair și pentru modul în care au fost tratați după aterizare: „Au adus 100 de burgeri pentru 189 de pasageri. Au spus că cei în vârstă și familiile cu copii pot dormi în beci, iar restul am fost lăsați de izbeliște. Eram treziți de 36 de ore, epuizați și șocați de modul în care suntem tratați”, spune Brownlee.
Ryanair susține însă că pasagerii au primit vouchere pentru băuturi și cazare, însă recunoaște că nu toți pasagerii au putut fi cazați.
Peste 20 dintre cei 33 de pasageri internați nu au mai putut călători cu avionul, din motive medicale, și au luat autobuzul până în Zadar.