Mere cu exces de pesticide vândute de Lidl România. Compania a publicat avertismentul doar în magazine

Data actualizării: Data publicării:
mere lidl

Lanțul de hipermarketuri Lidl România a retras de la vânzare merele verzi, sortimentul Golden Delicious, importate din Polonia și vândute în perioada 24 iunie - 2 iulie 2018, după ce în acestea a fost descoperită o cantitate de pesticide peste limita admisă.

„În cadrul controalelor de rutină s-a descoperit în produsul «Mere verzi», sortimentul Golden Delicious, o cantitate de pesticid Clorpirifos peste limita admisă de lege.

Clorpirifos poate provoca simptome precum lăcrimare, salivație, secreții bronșice, contractrarea pupilelor, erupții, diaree sau spasme musculare. La numite grupe de persoane (gravide, copii, persoane în vârstă sau cu un sistem imunitar scăzut) pot apărea simptome severe.

Merele verzi, sortimentul Golden Delicious, au fost vândure de Lidl România de la 24.06.2018 până la 02.07.2018. Din motive ce țin de siguranța consumatorului, Lidl România a reacționat fără întârziere și a retras merele în cauză de la vânzare. Rugăm consumatorii să returneze merele în oricare dintre magazinele Lidl. Contravaloarea produsului va fi returnată, fără a fi necesară prezentarea bonului fiscal”, se arată pe site-ul ANVSA.

O clientă Lidl s-a arătat extrem de nemulțumită de faptul că mesajul de avertizare nu a fost publicat și pe site-ul companiei, ci doar a fost afișat în magazine. 

„Mi se pare aberant cum ei anunță în afiș că putem returna merele - suntem în 12 iulie și ei vorbesc de mere puse în vânzare între 24 iunie - 2 iulie. Nu este vorba de returnare aici, Lidl, este vorba despre faptul că majoritatea clienților care v-au cumpărat aceste mere deja le-au mâncat.

Eu nu o să las lucrurile așa și mă voi gândi cum să procedez mai departe, pentru că nepăsarea mea, a noastră va ajuta la perpetuarea impertinenței lor și a comportamentului iresponsabil față de clienți. Fac apel pe calea asta la toți foștii mei colegi din presă pentru a răspândi informația, a investiga, a pune întrebări, dar și la toți influencerii din lista mea, pentru a trage un semnal de alarmă. E mișto să fotografiem ofertele faine de la Cămara Noastră sau Lidl DeLuxe, și eu fac asta, dar este și mai important să ne sesizăm atunci când brandurile din jurul nostru fac greșeli grave de comunicare.”, scrie Cătălina Bucur.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Te-ar putea interesa și:
lidl magazin
Lidl retrage fulgi de cocos de la vânzare. Produsul vizat conține dioxid de sulf
carrefour mediafax
Lidl și Carrefour anunță noi investiții în România
Partenerii noștri
Playtech
S-a născut în închisoare, iar acum doctorii i-au mai dat o lună de trăit. Băiatul suferă de...
Digi FM
Mircea Bravo, adevărul despre câți bani câștigă din Youtube și Facebook
Pro FM
Managerul lui John Legend rupe tăcerea. Experiența „terifiantă” pe care a avut-o la una dintre petrecerile...
Film Now
Semnele timpurii de demență date de Bruce Willis nu au fost luate în seamă: "Nici într-un milion de ani nu...
Adevarul
Scapă de colesterol cu patru alimente și secretul celor 150 de minute
Newsweek
Cine a luat 60 lei în plus la pensie și în octombrie? De ce alți 2000000 pensionari nu au luat nimic
Digi FM
Reacția cântăreței Irina Rimes după ce mai mulți influenceri au luat bani ca să-l promoveze pe rivalul Maiei...
Digi World
O asistentă a dezvăluit cele mai comune regrete pe care le aveau pacienții aflați pe patul de moarte
Digi Animal World
Imagini virale cu un pelican care încearcă să mănânce un pui de Capibara: „Se uită la el de parcă nu ar fi...
Film Now
“Acum ar fi scandalos”. Ce i-a cerut managerul lui Reese Witherspoon să facă pentru a primi rolul din “Blonda...
UTV
Bradley Cooper si Irina Shayk au sarbatorit Halloweenul alaturi de fiica lor in varsta de 7 ani