Sute de mesaje au ajuns la redacția Digi24, în care telespectatorii s-au plâns că furnizorii de gaze și electricitate nu le răspund la întrebări. Un jurnalist Digi24 a sunat, la întâmplare, la patru astfel de companii. Iată cât de repede a răspuns cineva.
Jurnalistul a sunat la Enel, ENGIE, Hidroelectrica și E.ON pentru a vedea în cât timp se pot obține informațiile necesare pentru a încheia un contract.
Potrivit procedurii, s-a luat în calcul ca în 30 de secunde să răspundă un robot, după 3 minute să aibă loc conversația cu un operator, iar în maximum 20 de minute fie primite toate răspunsurile la întrebările adresate.
La Enel, după 3 minute și cinci secunde s-a putut discuta cu un operator.
Următoarea companie apelată a fost ENGIE.
Jurnalist: "Deja avem un minut de când ascultăm robotul".
Operator ENGIE: "Bună ziua. Cu ce informații vă pot fi de folos..."
Jurnalist: "3 minute și 33 de secunde. Deja am discutat cu un operator. Nu a durat deloc mult, la un minut a răspuns operatorul."
La Hidroelectrica, nici după trei apeluri nu a putut fi luată legătura cu un operator.
La a patra companie, E.ON a răspuns robotul: "Accesează E.ON și găsești toate informațiile acolo, vă mulțumim pentru apel."
Jurnalist: "După 2 minute și 36 de secunde apelul s-a închis. Am fost direcționați către pagina de internet fără să discutăm cu un operator să ne explice ce avem de făcut efectiv. Trebuie să ne gândim și la cei care nu sunt familiarizați cu site-urile și au nevoie să vorbească direct cu un operator pentru a obține informații".
Editor : G.M.