Compania eMAG va contesta amenda primită în Bulgaria
Data publicării:
„Declaraţia privind procentul reducerilor face parte din acuzaţia formulată de competitorul eMAG, store.bg şi a fost respinsă de Consiliul Concurenţei din Bulgaria, KZK. De asemenea, KZK a respins şi acuzaţia competitorului conform căreia unele produse cu reducere nu se găseau pe site. Amendă nu se referă la aceste două situaţii reclamate de competitor şi respinse de KZK”, se arată într-un comunicat al companiei.
„Sancţiunea priveşte alte situaţii: Primul motiv este că şi în Bulgaria oferim 30 de zile perioada de retur, în vreme ce standard sunt 14 zile, iar eMAG a fost sancţionat pentru că a comunicat clienţilor că beneficiază de perioada dublăde retur şi nu literal 30 de zile. Al doilea subiect a fost că am spus în promovarea unui eveniment de vânzări Cea mai simplă cale de a comandă. Milioane de motive să fii fericit interpretarea lor fiind că duce cu gândul milioane de produse pe site, iar eMAG nu are încă milioane de produse listate în Bulgaria”, mai precizează compania.
Bulgarii susțincă firma românească s-a promovat spunând că oferă cel mai simplu mod de a face cumpărături online şi cel mai sigur transport, insinuând astfel că rivalii săi stau mai prost la acest capitol.Amenda uriaşă vine după ce un rival al eMAG s-a plâns că ofertele promise de acesta în timpul campaniilor au fost mincinoase. De pildă reducerile de „până la 70%" ar fi însemnat de cele mai multe ori un discount de doar 30 de procente iar nu de puţine ori şi acesta ar fi apărut după ce preţurile erau umflate în prealabil.