În urma analizei, Consiliul Concurenţei (CC) a constatat că în zona geografică Brăila operaţiunea ar putea conduce la consolidarea poziţiei pe piaţă a Carrefour, cu efectul reducerii posibilităţilor de alegere a consumatorilor, potrivit unui comunicat de miercuri al CC.
În această situaţie, ar fi existat posibilitatea ca tranzacţia să conducă la creşterea preţurilor produselor alimentare în zonă. Ca urmare, tranzacţia a fost autorizată cu condiţia respectării unor angajamente asumate voluntar de către Carrefour. Astfel, Carrefour şi-a luat angajamentul de a cesiona trei supermarketuri active pe piaţa din Brăila, respectiv două magazine Carrefour Market şi un magazin Billa. De asemenea, Carrefour s-a angajat să nu se implice în activităţile cesionate pe o perioadă semnificativă, de cel puţin 10 ani. Cesiunea va fi realizată ca un transfer de activitate continuă fără întreruperea activității, pentru fiecare magazin în parte sau pentru toate împreună.
În România, Grupul Carrefour număra 189 de magazine dintre care 29 hipermarketuri 'Carrefour', 106 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' şi un magazin de comerţ online. Cu cele 86 de magazine preluate de la Billa, Carrefour ajunge la 275 de magazine.