A fost câştigat de un consorţiu condus de firma Good Prod, care, potrivit informaţilor de Ziarul Financiar, are un singur angajat şi este controlată de Andrei Dorin Hodiş, un fost consilier PDL din Zalău. O altă firmă din consorţiu, Transproiect 2001, a participat la mai multe proiecte de infrastructră.
A fost implicată inclusiv în lucrările pentru pista aeroportului din Cluj Napoca. A realizat acolo rapoarte la Studiul de impact asupra mediului. A treia companie din consorţiu este Axia SRL, care este o sucursală a unei alte companii, Reggio Emilia. 35 de milioane de lei vor încasa în total cele trei companii pentru parcările de pe autostrada Bucureşti-Ploieşti, şase la număr, câte trei pe fiecare margine.
Proiectarea va dura va dura două luni, iar construcţia patru luni. Aşa că abia din vară vor avea şoferii unde să facă popasuri. Dacă vor dori să mănânce un sendviş vor trebui să îl aducă de acasă, pentru că autostrada nu are nici benzinării.
De fapt, se poate spune că are două, un Lukoil şi un Petrom, însă acestea sunt foarte aproape Ploieşti şi Bucureşti. La mijloc autostrada este pustie.