Potrivit unor surse guvernamentale, cel mai mic preţ pentru construcţia celor şase kilometri de autostradă a venit de la firma spaniolă Copisa, care cere aproape 93 de milioane de lei, adică în jur de 3,5 milioane de euro pe kilometru.
Firme cunoscute de construcţii din Europa, ca Strabag sau Max Boegl, au mai depus oferte, dar şi unii constructori români, ca UMB sau Euroconstruct, vor să construiască tronsonul Râşnov-Cristian.
După trei tentative eşuate de construcţie în sistem de concesiune a autostrăzii Comarnic-Braşov, Guvernul a scos din nou la licitaţie autostrada, care ar putea fi construită din bani de la buget.
Surpriza vine de pe lotul dinspre Comarnic al autostrăzii. Pentru realizarea celor 4 kilometri a fost depusă o singură ofertă, respectiv românii de la UMB, care cer 152,59 de milioane de lei (fără TVA) pentru a construi acest sector de autostradă.