Video Vacanță de coșmar pentru sute de români. Zeci de zboruri au fost anulate sau amânate. Călătorii au fost nevoiți să doarmă în aeroport

Data actualizării: Data publicării:
români în aeroport la cluj napoca
Români în aeroport în Cluj-Napoca. Foto: Captură Digi24

Vacanță de coșmar pentru sute de români, după ce zeci de zboruri au fost amânate, iar altele chiar anulate. Călătorii, mulți dintre ei însoțiti de copii, au fost nevoiți să doarmă în aeroportul din Bruxelles în așteptarea unor vești despre zborul lor către Cluj-Napoca.

ACTUALIZARE 21:10 - Haos vineri seara pe aeroporturile din Europa. Sunt zeci de curse aeriene care au fost anulate. Nu se mai zboară deloc din țări precum Germania, Austria și Elveția spre România.

Jurnalista Digi24 Teodora Tompea este pe aeroportul din Stuttgart: „Trebuia să plecăm acum aproximativ o oră. Am fost anunțați cu cinci minute înainte să ne îmbarcăm că zborul este anulat. Trebuia să mergem spre Zurich și mai apoi să venim în Otopeni. Din păcate, nu am primit niciun fel de explicație, doar că cei de la compania aeriană au anulat cel puțin 4 zboruri pentru astăzi, adică tot ceea ce urma să plece în această după-amiază, și deja pentru ziua de mâine, mare atenție cei care sunteți în Stuttgart, deocamdată două zboruri sunt anulate.

Reprezentanții companiei spun că vremea le provoacă probleme, dar se întâmplă asta deja de câteva săptămâni. Marea problemă este că sunt sute de persoane care nu au conexiune. Noi nu avem pentru ziua de mâine, am primit o variantă să ne întoarcem în țară duminică, dar nici atunci nu ar fi sigur.

Nu știm dacă vremea este cauza, dar aici în Stuttgart nici trenurile nu sunt bine la punct în această după-amiază.”

ACTUALIZARE 20:39 - Peste 100 de români sunt momentan blocați pe aeroportul din Hamburg, după ce o cursă a companiei Lufthansa a fost anulată. Oamenii se plâng că așteaptă de 5 ore și încă nu s-a rezolvat nimic.

romani hamburg 2
Foto: Alin

Bianca Timșa, jurnalist Digi24: Zeci de români au dormit două nopți pe aeroportul din Bruxelles, după ce zborurile lor au fost anulate. Aceștia trebuiau să ajungă în Cluj-Napoca miercuri, însă zborul le-a fost anulat, iar scenariul s-a repetat chiar și ieri. Mai multe zboruri au întârziere, și ne referim la aeronave care trebuiau să ajungă pe aeroportul din Cluj. Sunt întârzieri pe zboruri dinspre Londra, Franța, și Grecia. În mare parte vorbim de zboruri efectuate de aceeași companie aeriană. Probleme au fost și în Otopeni, acolo unde zeci de oameni au așteptat ieri în aeroport, preț de patru ore pentru a pleca spre Roma. Într-un final au primit vestea că zborul lor a fost anulat. Sunt mai multe zboruri amânate pe toate aeroporturile din Europa, iar printre problemele care ar fi dus la aceste situații se numără condițiile meteo nefavorabile dar și numărul mare de avione care trebuiau să decoleze sau să aterizeze, în comparație cu personalul redus.

Editor : C.S.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
După 18 ani, o mare televiziune dispare din România. Totul e oficial
Digi FM
“Prima oară când am văzut-o, nu mi-a plăcut deloc de ea”. Iubirea de poveste, de 67 de ani, a Ilenei Stana...
Pro FM
Dana Marijuana trăiește dintr-o pensie de boală, dar face eforturi să-și crească veniturile. Din ce câștigă...
Film Now
De 15 ani, Liam Neeson se plimbă cu aceeași femeie în parc. Acum, actorul și-a făcut curaj și i-a transmis un...
Adevarul
Cine îl poate convinge pe Joe Biden să se retragă din cursa pentru prezidențiale?
Newsweek
Recunoașteți personajul? Actorul ce a rămas profesor de română toată viața. A murit uitat de public
Digi FM
Ileana Stana Ionescu, în 3 scenete de neuitat, alături de Radu Beligan, Nicu Constantin și Ștefan...
Digi World
De ce-i ciupesc țânțarii pe unii oameni mai mult decât pe alții. Ce explicații au reieșit în urma mai multor...
Digi Animal World
Un bărbat a avut parte de șocul vieții când a mers noaptea la toaletă. A aprins lumina și a văzut cum se...
Film Now
Adevărul despre cea mai fierbinte scenă din "Wolf of Wall Street". Ce s-a aflat despre Margot Robbie
UTV
Cleopatra Stratan si Edward Sanda au vorbit despre problemele cu care se confrunta in casnicia lor: „Am fost...