Cei mai mulți telespectatori români din segmentul publicului comercial au ales Digi24 pentru a afla primele rezultate estimative ale votului pentru Președinția României. În minutul de aur, aproape 200.000 telespectatori (public comercial) se uitau la Digi24. Digi24.ro a fost cel mai vizitat site din tot universul online românesc, cu 1,5 milioane vizitatori unici.
Digi24 a fost lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) duminică seară, la momentul închiderii urnelor în România, când primele rezultate ale exit-poll-urilor au fost anunțate la postul de știri. În intervalul 21:00-21:30, Digi24 a fost urmărit, în medie, de 160.000 de telespectatori, ceea ce se traduce într-un rating de 3,74% și o cotă de piață de 8,1%. Minutul de aur a fost atins la ora 21:24, când Digi24 a înregistrat, pe publicul comercial un rating de 4,37% și o cotă de piață de 9,6%. La acel moment, 187.901 români din mediul urban, cu vârste între 18 și 49 de ani, aveau televizoarele deschise pe Digi24, conform datelor din Studiul Național de Audiență TV, furnizate de Kantar Media.
Și site-ul dig24.ro a generat un trafic ridicat, cu aproximativ 1,5 milioane de vizitatori unici, conform Studiului de Audiență și Trafic Internet realizat de Biroul Român de Audit Transmedia. www.digi24.ro a fost și cel mai vizitat site la nivelul întregului univers de internet măsurat la noi în țară, cu peste 2,3 milioane de vizite. De asemenea, și din punct de vedere al numărului de afișări, digi24.ro a fost primul site de media, cu peste 4,4 milioane de afișări.
Echipele Digi24 și digi24.ro le mulțumesc telespectatorilor și cititorilor pentru fidelitatea și încrederea arătate.