Soție încurcată de angajații aeroportului

Data publicării:
aeroport

Cine s-a ales doar cu bagajele încurcate la aeroport se poate considera norocos! Angajaţii aeroportului Mihail Kogălniceanu din apropiere de Constanţa i-au încurcat unui turist britanic...soţia. Situaţia s-a rezolvat, dar cu emoţii, pentru că oficialii nu prea vorbeau bine limba engleză, spune bărbatul, care a făcut şi plângere la Centrul European al Consumatorilor din România. Este doar unul dintre cei peste 300 de turişti care au făcut anul acesta reclamaţii legate de aeroporturile din ţara noastră.

I-am găsit pe turiştii nemulţumiţi aşteptând în aeroport zborul către Luton, Marea Britanie. Au stat trei zile în ţara noastră, într-o mică vacanţă dar, problemele au început încă din primul moment în care au pus piciorul pe tărâm românesc. Angajaţii Poliţiei de Frontieră le-au încurcat documentele de călătorie.

„Am dat paşaportul meu împreună cu cel al soţiei mele. Paşaportul meu este britanic, al soţiei este din Zimbabwe. Nu ştiu cum s-a întâmplat, dar l-au pus pe al ei împreună cu alt paşaport, tot din Zimbabwe, şi, dintr-o dată, soţia mea era, de fapt, soţia altcuiva, ceea ce nu a fost deloc bine. Mi s-a cerut să dovedesc că soţia mea este într-adevăr a mea.”

Am încercat să le explic, i-am rugat să îmi aducă înapoi paşaportul pentru că acesta este al altcuiva. Dar ne-au reţinut paşapoartele. Apoi au început să se certe cu noi şi au ridicat tonul.”

Turiştii susţin că de vină pentru cele trei ore pierdute ar fi angajaţii care nu înţelegeau foarte bine limba engleză. Pentru ca turiştii să ştie cui să se adreseze şi ce au de făcut atunci când au probleme pe aeroport, reprezentanţii Centrului European al Consumatorilor s-au mutat, pentru o zi, pe aeroportul Mihail Kogălniceanu din Constanţa. Pasagerii au primit pliante tipărite în mai multe limbi, din care pot afla ce au de făcut când cursa lor întârzie, e anulată sau le sunt rătăcite bagajele.

Irina Chiriţoiu, director ECC România: „În ultimii trei ani de zile am primit peste 8.000 de solicitări de informare şi aceste solicitări s-au transformat în reclamaţii - undeva la 3.500-4.000.”

„Uneori sunt greu de găsit bagajele, dar nu le-am pierdut niciodată. ”

Adrian Jiga, PR Aeroportul "M. Kogălniceanu": „Într-adevăr, întârzieri din motive operaţionale există. Noi îndrumăm pasagerii atât către companiile aeriene. Noi încercăm să gestionăm aici problemele.”

Există şi o aplicaţie cu care turiştii se pot descurca mai uşor. Este disponibilă în 25 de limbi, funcţionează şi offline şi cuprinde informaţii importante din toate ţările Uniunii Europene.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cuplul Ceaușescu, doi bătrânei la „Ia-mă, nene” și pachetul misterios plasat în portbagajul mașinii luate...
Digi FM
Kevin Costner, vacanță în Aspen alături de fiica sa adolescentă. Actorul este tatăl a șapte copii
Pro FM
Soția lui Kanye West, într-o pelerină transparentă de ploaie, cu nimic pe dedesubt. El, cu mască pe față...
Film Now
I-a arătat imagini nud și i-a vorbit despre dependența lui de pornografie. Blake Lively l-a dat în judecată...
Adevarul
De când va fi fabricată Dacia Spring în Europa: va duce la o scădere masivă a costurilor
Newsweek
Cu ce precizie iau pensia, în 2025, românii care au muncit în Germania? Haos cu pensiile în România
Digi FM
Controversă după momentul Aurei Șova cu Marius Manole, din finala Vocea României 2024: "Respectul faţă de...
Digi World
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de...
Digi Animal World
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate...
Film Now
Cum arată la 44 de ani fiul tatuat al lui Michael Douglas, care-i seamănă leit. De ce a făcut Cameron șapte...
UTV
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru...