Soție încurcată de angajații aeroportului

Data publicării:
aeroport

Cine s-a ales doar cu bagajele încurcate la aeroport se poate considera norocos! Angajaţii aeroportului Mihail Kogălniceanu din apropiere de Constanţa i-au încurcat unui turist britanic...soţia. Situaţia s-a rezolvat, dar cu emoţii, pentru că oficialii nu prea vorbeau bine limba engleză, spune bărbatul, care a făcut şi plângere la Centrul European al Consumatorilor din România. Este doar unul dintre cei peste 300 de turişti care au făcut anul acesta reclamaţii legate de aeroporturile din ţara noastră.

I-am găsit pe turiştii nemulţumiţi aşteptând în aeroport zborul către Luton, Marea Britanie. Au stat trei zile în ţara noastră, într-o mică vacanţă dar, problemele au început încă din primul moment în care au pus piciorul pe tărâm românesc. Angajaţii Poliţiei de Frontieră le-au încurcat documentele de călătorie.

„Am dat paşaportul meu împreună cu cel al soţiei mele. Paşaportul meu este britanic, al soţiei este din Zimbabwe. Nu ştiu cum s-a întâmplat, dar l-au pus pe al ei împreună cu alt paşaport, tot din Zimbabwe, şi, dintr-o dată, soţia mea era, de fapt, soţia altcuiva, ceea ce nu a fost deloc bine. Mi s-a cerut să dovedesc că soţia mea este într-adevăr a mea.”

Am încercat să le explic, i-am rugat să îmi aducă înapoi paşaportul pentru că acesta este al altcuiva. Dar ne-au reţinut paşapoartele. Apoi au început să se certe cu noi şi au ridicat tonul.”

Turiştii susţin că de vină pentru cele trei ore pierdute ar fi angajaţii care nu înţelegeau foarte bine limba engleză. Pentru ca turiştii să ştie cui să se adreseze şi ce au de făcut atunci când au probleme pe aeroport, reprezentanţii Centrului European al Consumatorilor s-au mutat, pentru o zi, pe aeroportul Mihail Kogălniceanu din Constanţa. Pasagerii au primit pliante tipărite în mai multe limbi, din care pot afla ce au de făcut când cursa lor întârzie, e anulată sau le sunt rătăcite bagajele.

Irina Chiriţoiu, director ECC România: „În ultimii trei ani de zile am primit peste 8.000 de solicitări de informare şi aceste solicitări s-au transformat în reclamaţii - undeva la 3.500-4.000.”

„Uneori sunt greu de găsit bagajele, dar nu le-am pierdut niciodată. ”

Adrian Jiga, PR Aeroportul "M. Kogălniceanu": „Într-adevăr, întârzieri din motive operaţionale există. Noi îndrumăm pasagerii atât către companiile aeriene. Noi încercăm să gestionăm aici problemele.”

Există şi o aplicaţie cu care turiştii se pot descurca mai uşor. Este disponibilă în 25 de limbi, funcţionează şi offline şi cuprinde informaţii importante din toate ţările Uniunii Europene.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Ploi murdare în România, începând de duminică. ANM a emis alertă meteo
Digi FM
Shiloh, fiica actorilor Angelina Jolie și Brad Pitt, imagini virale. Fanii sunt convinși că adolescenta calcă...
Pro FM
Rita Ora, adevărul despre mariajul cu Taika Waititi: „Ne-am căsătorit dintr-un singur motiv”
Film Now
Macaulay Culkin a câștigat milioane de dolari încă din copilărie, dar nu știe să conducă. Brenda Song l-a dat...
Adevarul
O caracatiță folosește un rechin pe post de „taxi”. Imaginile i-au uimit pe oamenii de știință: „Nu știi...
Newsweek
Șeful Casei de Pensii, anunț despre creșterea pensiilor din toamnă. „Majorările să fie sustenabile”
Digi FM
Mitică Dragomir, dezvăluiri despre divorțul lui Dan Șucu: „Nu e normal să îi dai soției tale jumătate din...
Digi World
De cât somn avem cu adevărat nevoie? Cercetătorii dezvăluie ce se întâmplă cu creierul atunci când nu dormim...
Digi Animal World
Autoritățile au crezut că au găsit un vultur rănit, dar când l-au analizat, au izbucnit în râs. Ce avea, de...
Film Now
Fiul lui Robert De Niro s-a transformat radical. Aaron Kendrick, surprins de paparazzi cu părul roz și tocuri
UTV
Mădălina Ghenea a defilat în lenjerie intimă pe străzile din New York. Actrița a întors toate privirile