Soție încurcată de angajații aeroportului

Data publicării:
aeroport

Cine s-a ales doar cu bagajele încurcate la aeroport se poate considera norocos! Angajaţii aeroportului Mihail Kogălniceanu din apropiere de Constanţa i-au încurcat unui turist britanic...soţia. Situaţia s-a rezolvat, dar cu emoţii, pentru că oficialii nu prea vorbeau bine limba engleză, spune bărbatul, care a făcut şi plângere la Centrul European al Consumatorilor din România. Este doar unul dintre cei peste 300 de turişti care au făcut anul acesta reclamaţii legate de aeroporturile din ţara noastră.

I-am găsit pe turiştii nemulţumiţi aşteptând în aeroport zborul către Luton, Marea Britanie. Au stat trei zile în ţara noastră, într-o mică vacanţă dar, problemele au început încă din primul moment în care au pus piciorul pe tărâm românesc. Angajaţii Poliţiei de Frontieră le-au încurcat documentele de călătorie.

„Am dat paşaportul meu împreună cu cel al soţiei mele. Paşaportul meu este britanic, al soţiei este din Zimbabwe. Nu ştiu cum s-a întâmplat, dar l-au pus pe al ei împreună cu alt paşaport, tot din Zimbabwe, şi, dintr-o dată, soţia mea era, de fapt, soţia altcuiva, ceea ce nu a fost deloc bine. Mi s-a cerut să dovedesc că soţia mea este într-adevăr a mea.”

Am încercat să le explic, i-am rugat să îmi aducă înapoi paşaportul pentru că acesta este al altcuiva. Dar ne-au reţinut paşapoartele. Apoi au început să se certe cu noi şi au ridicat tonul.”

Turiştii susţin că de vină pentru cele trei ore pierdute ar fi angajaţii care nu înţelegeau foarte bine limba engleză. Pentru ca turiştii să ştie cui să se adreseze şi ce au de făcut atunci când au probleme pe aeroport, reprezentanţii Centrului European al Consumatorilor s-au mutat, pentru o zi, pe aeroportul Mihail Kogălniceanu din Constanţa. Pasagerii au primit pliante tipărite în mai multe limbi, din care pot afla ce au de făcut când cursa lor întârzie, e anulată sau le sunt rătăcite bagajele.

Irina Chiriţoiu, director ECC România: „În ultimii trei ani de zile am primit peste 8.000 de solicitări de informare şi aceste solicitări s-au transformat în reclamaţii - undeva la 3.500-4.000.”

„Uneori sunt greu de găsit bagajele, dar nu le-am pierdut niciodată. ”

Adrian Jiga, PR Aeroportul "M. Kogălniceanu": „Într-adevăr, întârzieri din motive operaţionale există. Noi îndrumăm pasagerii atât către companiile aeriene. Noi încercăm să gestionăm aici problemele.”

Există şi o aplicaţie cu care turiştii se pot descurca mai uşor. Este disponibilă în 25 de limbi, funcţionează şi offline şi cuprinde informaţii importante din toate ţările Uniunii Europene.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cele 5 declarații șocante ale lui Trump despre NATO care ridică întrebări privind...
Digi FM
Dan Negru, despre ultimul mesaj primit de la Silviu Prigoană: „Mă uitam în telefon. Îmi pare rău”
Pro FM
Andrea Bocelli, despre secretul căsniciei cu Veronica Berti, care îi e soție de peste două decenii...
Film Now
Ellen Pompeo, pe străzile din LA, într-o zi obișnuită, când nu îmbracă uniforma medicală în serialul „Grey's...
Adevarul
Scandalul întâlnirii lui George Simion cu un spion rus. Marcel Ciolacu îi cere demisia șefului Comisiei...
Newsweek
Pensie mărită în decembrie pentru 2.200.000 de pensionari. În ce zile se dau banii?
Digi FM
Cum l-a cunoscut Irina Fodor pe soțul ei, Răzvan Fodor. Ce diferență de vârstă e între ei
Se deschide primul târg de Crăciun în București. La Opera Comică pentru Copii, încep spectacolele de iarnă de vineri, 15 noiembrie. Foto Shutterstock
Se deschide primul târg de Crăciun în București. La Opera Comică pentru Copii, încep spectacolele de iarnă de...
Digi Animal World
Ce fel de stăpân de câine ești? Oameni de știință au descoperit trei categorii de proprietari
Film Now
Adevăratul motiv pentru care Ben Affleck pare atât de nefericit mereu. Un apropiat a rupt tăcerea: „Vrea să...
UTV
Ana Baniciu si-a aratat casa veche de un secol, renovata in mare stil. „Am incercat sa ii dam un aspect...