Zeci de persoane înșelate prin telefon. Care este mecanismul escrocheriei 

Data publicării:
tanar vorbeste la telefon

Daniela s-a angajat ca operatoare call-center la firmă în luna februarie.

Exista o bază de date cu niște clienți, noi trebuia să îi sunăm pe fiecare în parte. Noi luăm datele clienților, i le transmiteam ei și ea trebuia să se ocupe de trimiterea coletelor”, spune Daniela, angajată call-center.

„Punctul de lucru al call-center-ului funcționa într-o încăpere situată la etajul 2 al clădirii din spatele meu. Aici fetele sunau zilnic clienții și înregistrau comenzi”, relatează Izabela Jurasko, corespondent Digi24.

Zeci de comenzi au fost preluate din întreaga țară. Cei mai mulți dintre clienți au primit pachete incomplete. Este și cazul Anei Nicoară din Cluj. Femeia a comandat 3 produse naturiste care costau 150 lei. Când a primit coletul, a constatat că din comandă lipsea unul dintre ele.

„Am sunat la numărul de telefon de pe factură și nu mi-a răspuns nimeni. După trei săptămâni m-au sunat ei să mă întrebe dacă am primit toate trei flacoanele. Atunci au descoperit că la pachet sunt puse trei și primești doar două”, spune Ana Nicoară, clientă înșelată.

I s-a promis că va primi și ultimul flacon, dar acest lucru nu s-a întâmplat.

Erau mulți clienți nemulțumiți care sunau înapoi sau nu mai doreau să audă de noi și primeam insulte din partea clienților”, adaugă Raluca, angajată call-center.

„S-a întâmplat, într-adevăr, să greşesc, să uit să pun un produs sau să încurc produsele între ele. În momentul în care ea (n.r. - angajata) îşi resună clientul să vadă dacă a ajuns comanda. Dacă ea îmi zice că nu a fost ok comanda, eu livrez către client ceea ce lipseşte”, declară administratorul firmei.

Pe de altă parte operatoarele call-centerului spun că nu şi-au primit banii timp de trei luni. E vorba de salariu plus bonusuri din vânzări. În total, aproape 3.000 lei de persoană.

„Tot ne-a zis că o să ne plătească, o să ne plătească, o să ne plătească și niciodată nu ne-a plătit”, afirmă Daniela, angajată call-center.

„Într-adevăr, există restanţe salariale. Am încercat să mergem pe cale amiabilă, nu am reuşit nicicum”, spune administrator firmă.

Angajatele firmei au sesizat Inspectoratul de Muncă și Poliția Maramureș.

Firma care produce aceste flacoane naturiste a transmis printr-o notă către Digi24 că nu are încheiată nicio înţelegere cu societatea de call-center care le vinde. Mai mult, aceştia menţionează faptul că firma respectivă comercializează produsele lor la suprapreţ, după ce le cumpără din magazine.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cum arată Ștefan Hrușcă acum, la 67 de ani. Artistul este de nerecunoscut
Digi FM
Kevin Costner, vacanță în Aspen alături de fiica sa adolescentă. Actorul este tatăl a șapte copii
Pro FM
Soția lui Kanye West, într-o pelerină transparentă de ploaie, cu nimic pe dedesubt. El, cu mască pe față...
Film Now
I-a arătat imagini nud și i-a vorbit despre dependența lui de pornografie. Blake Lively l-a dat în judecată...
Adevarul
Miliardarul Jeff Bezos se căsătorește: Nuntă fastuoasă, de 600 de milioane de dolari, în Aspen, pe...
Newsweek
Ultimele vești de la Casa de Pensii despre indexarea pensiilor în ianuarie: Va veni direct majorată
Digi FM
Controversă după momentul Aurei Șova cu Marius Manole, din finala Vocea României 2024: "Respectul faţă de...
Digi World
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de...
Digi Animal World
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate...
Film Now
Scarlett Johansson nu-și dorește ca fiica sa să afle acest lucru despre ea: „Mi-e atât de rușine”
UTV
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru...