Tramvaiele nu pot circula însă pe traseul obişnuit, ci doar între Bulevardul Ferdinand şi Piaţa Delfinului. Acolo, tronsonul reabilitat se termină, aşa că vatmanii sunt obligaţi să vireze spre Bulevardul Chişinău şi mai apoi pe Bulevardul Basarabia.
Primăria Capitalei estimează că lucrările de pe Şoseaua Pantelimon se vor încheia la vară, cu doi ani peste termenul iniţial de predare.
Pe Şoseaua Iancului, teoretic lucrarea e gata de trei luni, dar RATB face încă probe. Întârzierea e pusă pe seama şoferilor care au transformat linia de tramvai în parcare.
În replică, locatarii reclamă că investiţia de 30 de milioane de euro în refacerea bulevardului nu a inclus şi locuri de parcare. Acum fiecare îşi lasă maşina unde poate.
Probleme au şi magazinele de la parterul blocurilor, care cu greu mai pot face aprovizionarea.
După trei ani de şantier şi încă două săptămâni de probe, tramvaiele 14 şi 36 au oprit din nou în staţiile de pe Şoseaua Pantelimon, din Bucureşti.
Primăria Capitalei promisese locuitorilor din zonă că va amenaja două parcări supraterane în spatele blocurilor. Planurile au rămas însă doar pe hârtie.