Douăzeci de biciclete, de 700 de euro fiecare, au fost puse la bătaie de firma IT. Candidaţii pentru un loc de muncă le găsesc în cinci puncte ale Iaşiului. Pentru a fi puse în mișcare, bicicletele au însă nevoie de un cod special, știut numai de reprezentanții firmei.
„Ne trimit CV-ul. Odată CV-ul trimis, începem procesul de recrutare. În momentul în care îl chemăm la interviu, îi comunicăm unde anume bicicleta este amplasată în oraș și îi trasmitem și codul prin care poate debloca cifrul”, explică Alexandru Vornicu, project manager al firmei IT.
Odată ce candidatul a trecut prin procesul de selecție și este angajat, bicicleta este a lui.
„Ne-am dorit să venim cu o idee de campanie de recrutare cât mai creativă, care să reflecte pe de o parte spiritul găsit în echipa noastră, iar pe de altă parte să fie în rezonanță cu cultura olandeză”, spune Irina Bulai, manager de resurse umane.
Campania a fost lansată de numai câteva zile, dar are deja succes în rândul tinerilor. Constantin este student în anul IV la Facultatea de Automatizări și Calculatoare. Nu a mai lucrat până acum, iar campania l-a convins să depună un CV. „Ar fi o motivație în plus pentru a mă angaja la o astfel de firmă, care s-ar gândi așa pentru sănătatea fiecărui angajat”, spune acesta
Pentru cei care abia încep să lucreze în acest domeniu, salariile pleacă de la 500-600 de euro. Firma vrea să angajeze, până la finele anului, 30-40 de IT-işti. Compania are sediul central în Amsterdam și lucrează pentru clienți din comerț sau transporturi din întreaga lume.