Este vorba despre cele două tronsoane care leagă Aradul de Nădlac şi frontiera ungară. Imaginile încep de la centură Aradului şi merg până dincolo de graniţa, peste şantierul autostrăzii maghiare M43.
Lotul doi din autostrada Timişoara-Lugoj va avea aproape 26 de kilometri şi va lega porțiunea de autostradă Arad-Timişoara, care se termină în dreptul localității Izvin, delotul I Lugoj-Deva, în dreptul localității Şanoviţa. Vor fi amenajate zece poduri şi podeţe şi 15 pasaje, iar valoarea investiţiei depăşeşte 423 de milioane de lei.
În ceea ce priveşte primul lot al tronsonului de autostradă Nădlac-Arad, acesta are peste 22 de kilometri. Lucrările, executate în proporţie de de 27%, au termen de finalizare sfârşitul anului. Investiţia se ridică la aproape 310 milioane de lei.
Odată finalizate aceste tronsoane, se va face legătura dintre A1 din România şi autostrada M43 din Ungaria, care trece pe la Mako.
Locuitorii din vestul ţării vor ajunge mai repede la Budapesta sau la Viena decât la Bucureşti. Şi nu pentru că statul le-a construit autostrăzi, ci datorită ungurilor care au anunţat că vor termina tronsonul Mako-Nădlac la sfârşitul lunii decembrie.Teoretic, sectorul Nădlac-Arad ar trebui şi el dat în folosinţă tot în decembrie, aşa că pentru prima oară cele două oraşe mari vor fi legate prin autostradă de vestul Europei.