Mihai Șora: Sunt mândru de oița mea

Data actualizării: Data publicării:
mihai sora si oaia

Scandalul „oaia ca brand de țară” a pornit după ce mai mulți operatori din turism au declarat că ministrul Turismului vrea să schimbe frunza din brandul de țară cu o oaie. Mircea Dobre a declarat ulterior că „Franța are cocoșul galic, Olanda are vaca și Spania are taurul, noi nu putem să vorbim despre un simbol cum este Miorița?”. Filosoful Mihai Șora spune, într-o postare pe o rețea de socializare, că este „mândru de oița lui”.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

„Dragii mei, să recapitulăm vietățile naționale:

  • Franța – cocoșul [Gallus gallus],
  • Spania – taurul [Bos taurus],
  • Norvegia – elanul [Alces alces],
  • Statele Unite ale Americii – bizonul (sic) ) [Bison bison],
  • Canada – castorul [Castor canadensis],
  • Egipt – vulturul stepelor [Aquila nipalensis],
  • Uganda – cocorul încoronat [Balearica regulorum],
  • Arabia Saudită – dromaderul [Camelus dromedarius],
  • Afganistan – leopardul zăpezilor [Panthera uncia],
  • Laos – elefantul [Elephas maximus],
  • Azerbaidjan – calul [Equus ferus caballus],
  • Siria – șoimul [Falco],
  • Rusia – ursul brun [Ursus arctos],
  • Republica Moldova – bourul [Bos taurus primigenius],
  • Bulgaria – leul [Panthera leo], știut fiind că leii zburdă pe ulițele Sophiei.

PS: Mândru de oița mea!”, a scris Mihai Șora pe Facebook.

Propunerea oii ca brand național a generat numeroase glume pe rețelele de socializare, în vreme ce printre susținători s-a numărat ministrul Agriculturii, care a spus că „Oaia este o statuie vie” și că „Lângă oaie găsești o frunză, lângă frunză nu poți să găsești o oaie”.

Actualul brand al României(frunza) a fost făcut în 2010 şi a fost proiectul Elenei Udrea ca ministru al Turismului. Pentru acesta, au fost solicitate 75 de milioane de euro (din fonduri europene), din care 900.000 de euro au fost folosiți pentru realizarea logo-ului propriu-zis.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Amazon s-a dus la Ilie Bolojan și a cerut trei lucruri banal de complicate pentru România de 35 de ani...
Digi FM
"Doamne, ce scârbos!" Cadoul neobișnuit pe care Selena Gomez l-a primit de la logodnicul ei i-a dezgustat pe...
Pro FM
Sylvia Sîrbu, viața la ani buni după trupa ASIA și divorțul de Andrei Ștefănescu. Cu ce se ocupă: Am 3...
Film Now
Salma Hayek a publicat poze din anii '90, în care apare fără haine, și a stârnit reacții cu nemiluita. 1,3...
Adevarul
Ucraina riscă să intre pe nisipuri mișcătoare. Ce semnificație au mesajele contradictorii ale administrației...
Newsweek
7.500.000$, pregătirea unui pilot de vânătoare. Mai scump decât greutatea lui în aur
Digi FM
"Doamne, ce scârbos!" Cadoul neobișnuit pe care Selena Gomez l-a primit de la logodnicul ei i-a dezgustat pe...
Digi World
Cum s-a schimbat corpul unui bărbat care a mâncat câte 30 de ouă pe zi timp de o lună. Rezultatele...
Digi Animal World
Momentul emoționant în care un câine află că stăpâna sa este însărcinată. Imaginile inedite fac furori pe Tik...
Film Now
Cum arată viața lui Richard Gere de când s-a mutat în Spania. Soția lui a făcut publice imagini rare pe...
UTV
Reacția lui Alexandru Ciucu după dezvăluirile Alinei Sorescu despre mariajul lor. „Nu înțeleg de ce trebuie...