Fabrica de discounturi, o nouă înșelătorie. Sute de români păcăliți de prețurile mici  

Data publicării:
CardBancomat-1

Acest telefon se vindea cu 1.300 de lei pe site-ul fabricadediscounturi.ro. „Nimeni nu îţi face discount mai mare de 15% din preţul produsului...e o problemă când de la 3000 ajunge la 1300”, a spus Flavia Negoescu, realizator emisiune IT 2.0

Şi pe forumuri, utilizatorii reacţionau la ofertele firmei. Chiar unul dintre producătorii tabletelor susţine că nu a furnizat produsele afişate de magazinul online şi atrăgea atenţia că preţul nu are cum să fie atât de mic.

Deşi este un preţ foarte avantajos, dorim să vă atragem atenţia că UTOK nu a distribuit produse către E-Flash Sales SRL, firma ce deţine site-ul în cauză. Drept urmare, preţul afişat pe site-ul respectiv nu este justificat şi nu garantează livrarea tabletei UTOK i700 către cumpărători”, a fost reacţia unui producător de tablete.

Celor 300 de cumpărători nu li s-a părut însă nimic suspect. Asta deşi în condiţiile contractuale afişate pe site, firma nu se angaja să le dea banii înapoi în cazul anulării comenzii. Mai mult, produsul era livrat în 3-4 săptămâni de la încheierea campaniei de reduceri. Reprezentanţii băncii care au procesat tranzacţiile cu cardul au intervenit la timp, astfel că nimeni nu a pierdut bani.

Pentru siguranţă plătitorilor, am decis să blocăm plăţile online. În cel mult 3 zile lucrătoare, toţi plătitorii vor avea banii în contul lor”, Octavian Herea, reprezentantul băncii, Libra Bank.

În tot acest timp, administratorul site-ului este de negăsit. Deşi firma care deţine site-ul este înregistrată pe ministerul de finanţe la acesată adresa, proprietarul imobilului spune că nu a avut niciodată legătură cu firma şi nici nu ştie despre această societate. Pe site se menţionează că firma nu îşi poate continuă activitatea şi nu a încasat niciun ban de la clienţi. Mai mult, reprezentantul magazinului online consideră că banca nu a avut niciun motiv să suspende plăţile.

Între timp, au fost sesizate şi autorităţile. „Principalele aspecte reclamate sau sesizate de consumatori ar fi că nu a ajuns produsul sau întârzierea livrării produselor pe care le-au achiziţionat”, a spus Marius Dunca, preşedintele ANPC. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor s-a autosesizat şi a trimis o adresa inspectorilor anti-fraudă.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Traseul vortexului polar în România. Județele care urmează să fie lovite de ninsori
Digi FM
Adriana Bahmuțeanu a reușit să-și vadă copii, la peste o săptămână de la moartea lui Silviu Prigoană: “Sunt...
Pro FM
Cristina Bălan, imagine rară alături de soțul ei, care și-a sărbătorit ziua de naștere: „Nu am primit o cruce...
Film Now
Richard Gere, dezvăluiri despre mutarea în Spania: „Soția mea mi-a dat șapte ani în SUA!” Alejandra e mai...
Adevarul
Cresc impozitele pe venituri din activități independente în 2025. Când se declară și cum se raportează
Newsweek
ALERTĂ Formula de recalculare a pensiei, analizată de CCR. Cum pot fi anulate creșterile de pensii?
Digi FM
Denis Drăguș, împăcare neașteptată cu familia sa, cu care nu mai vorbise de cinci ani. Tatăl atacantului: „Am...
Lucia_Grijac
Lucia Grijac, directorul Centrului de Transfuzie București: "Veniți la donare înainte de a pleca în vacanță!"
Digi Animal World
Imagini virale cu un pelican care încearcă să mănânce un pui de Capibara: „Se uită la el de parcă nu ar fi...
Film Now
Nicole Kidman, „desființată” de fani după ce a vorbit despre imaginea virală surprinsă după divorțul de Tom...
UTV
One Direction, reuniti pentru a-l conduce pe ultimul drum pe Liam Payne. Imagini emotionante de la...