Ţinta: şoseaua de centură. Ca să ajungă însă acolo, şoferii ajunşi pe bulevardul Bucureştii Noi fac un ocol de un kilometru şi jumătate. De doi ani este ocolit şantierul viitoarei linii de metrou de la Străuleşti.
Ca să poată traversa zona, şoferii trebuie să circule pe străduţele lăturalnice. Însă, cum acestea nu au fost proiectate pentru traficul intens, drumul nu e niciodată unul lin.
Străduţele înguste sunt pline de autobuze şi camioane de mare tonaj. Primăria Sectorului 1 transmite că refacerea străzilor se va face la finalul lucrărilor la metrou. Urmele lăsate de miile de maşini care traversează zona se văd nu doar pe şosea. Liniştea celor care s-au mutat la casă cu speranţa că vor scăpa de haosul din celelalte zone din oraş a dispărut complet.
Zona Bucureştii Noi mai are de îndurat, teoretic, până anul viitor în aprilie. Practic, întârzierile lucrărilor la metrou sunt majore.