Elena Udrea, ministru al Turismului în perioada în care s-a realizat actualul brand turistic al României (frunza şi mesajul "Explore the Carpathian garden"), critică, într-o declarație pentru știripesurse.ro, ideea înlocuirii celebrei frunze cu o oaie.
Fostul ministru al Turismului spune că actualul logo trebuie înlocuit doar dacă există o idee mai bună.
„Brandul acesta turistic, care a fost finanțat din fonduri europene și care, după mine, a fost un succes, a avut ca perioadă de promovare obligatorie 5 ani de zile. Acum nu e obligatoriu să-l schimbi după 5 ani, ci doar nu aveai voie să-l schimbi după 5 ani. Dacă se găsește ceva mai bun, nu e o problemă să fie schimbat. Dacă nu găsim ceva mai bun, atunci nu are rost. Îl schimbăm doar așa că vrem să venim cu altceva? (...) Dacă se dorește schimbarea acestui brand, care a fost realmente de succes și premiat peste tot, cel puțin în vremea în care îl prezentam noi pe la târgurile internaționale, atunci se poate încerca o formulă verificată din punct de vedere profesionist, de specialiști în domeniu și se poate veni cu o propunere mai bună decât cea actuală. Nu susține nimeni că e cea mai bună, se poate și mai bine, dar eu zic să încercăm cu specialiști, nu așa cu toți diletanții care își dau cu părerea.””, a declarat Udrea pentru știripesurse.ro.