Noul terminal are 52 de ghișee de check-in și ar trebui să înjumătăţească timpul de aşteptare al călătorilor. Numai că, deocamdată este folosit doar de pasagerii curselor interne.
Astfel, în timp ce în vechiul terminal de plecări, pasagerii stau la coadă chiar şi câte 20 de minute ca să-şi cumpere biletele de călătorie şi ca să-şi cântărească bagajele, în noul terminal în care s-au investit 52 de milioane de euro, ghişeele de check-in stau închise iar prin punctele de control trec doar 10 la sută dintre pasagerii care pleacă de pe aeroport.
Deşi terminalul a fost inaugurat cu fast, nu este cu totul funcţional. Firesc ar fi fost ca în momentul deschiderii, totul să fie gata. Dar sistemul de control al bagajelor, unul dintre cele mai performante din lume, este încă în teste. Fără ca autorităţile să explice de ce...
În plus nici companiile aeriene nu sunt dornice să se mute în noul terminal, pentru că acest lucru înseamnă că ar trebui să deschidă noi ghișee, adică să angajeze mai mult personal. Mulţi dintre călători nici nu au văzut cum arată noul terminal.
Reprezentanții Aeroportului Otopeni spun că ghișeele de check in din terminalul inaugurat în noiembrie 2012 vor fi deschise la începutul lunii aprilie.