Într-o vreme în care locul de muncă se schimbă relativ des, cu toții trecem măcar o dată prin stresantul interviu de anagajare.
Până să convingem că suntem persoana potrivită pentru un job, stilul și manierele sunt singurele noastre carți de vizită. Mai ales că majoritatea angajatorilor sunt interesați și de personalitatea și educația viitorului angajat, nu doar de calificarea aceastuia.
Prima regulă de etichetă la un interviu de angajare este să respectați timpul angajatorului și să nu întârziați. Un alt sfat util este să așteptați să fiți invitat să luați loc. Politicos este că în timpul interviului să nu va uitați la ceas, să ascultați interlocutorul și să nu lasați telefonul mobil să vă întrerupă. Există și lucruri despre ar trebui să evităm să discutăm la un interviu: nu e recomandat să ne vorbim de rău foștii angajatori.
Chiar dacă interesul nostru e să ne punem într-o lumină favorabilă, e foarte natural să recunoaștem că avem și mici defecte. Chiar dacă aveți nevoie de un loc de muncă, nu trebuie să aveți o atitudine umilă, dar nici una arogantă. Partenerul de discuție trebuie tratat de la egal la egal.