Bilete CFR într-un vagon inexistent. Călătorii își vor primi banii înapoi
Data publicării:
CFR Călători va restitui banii pasagerilor care au cumpărat duminică bilete la un tren regio pe ruta Braşov - Bucureşti Nord, într-un vagon care nu a existat în componenţa garniturii. Oamenii trebuie să depună o cerere în acest sens însoţită de biletul achiziţionat, a spus purtătorul de cuvânt al companiei, Alina Predescu.
Anterior, Alina Predescu declarase că că „se analizează” posibilitatea ca persoanele afectate să-și primească banii înapoi.
„CFR Călători deruleză la acest moment un dosar de cercetare cu privire la situaţia din acest tren. Cei care se vor face vinovaţi sigur vor fi şi sancţionaţi. Ne pare rău pentru situația creată. Se analizează şi posibilitatea restituirii contravalorii biletelor dacă biletele au fost cu rezervare de loc”, a spus purtătorul de cuvânt.
Trenul Regio 3012 a plecat duminică din Braşov la ora 18.15 cu două vagoane, deşi circa 30 de persoane au cumpărat bilete cu rezervare de loc la vagonul 3 al garniturii.
Ajunşi în Gara de Nord, călătorii nevoiţi să stea în picioare au depus reclamaţii şi cer înapoi banii plătiţi.
„Am ajuns într-un scenariu SF. Am călătorit inclusiv cu un vagon care nu exista. Au fost călători care s-au plâns de faptul ca nu exista, li s-au dat bilete la un vagon 3, trenul având doar două vagoane”, povestea un călător.