O maternitate nouă, care ar urma să aibă aproximativ 110 paturi, va fi construită în curtea Spitalului „Sfântul Ioan” din Bucureşti a anunţat Eugen Iancu, preşedintele Asociaţiei Colectiv 3010. El a spus că, iniţial, ar fi dorit să renoveze Maternitatea Bucur, de unde au venit primele cadre medicale în timpul incendiului din clubul Colectiv, din octombrie 2015. Dar ar fi fost un efort financiar mult prea mare, având în vedere că clădirea are aproape 100 de ani.
Foto: InwuamPhotos/Ovidiu Micsik
„Atunci când am gândit scopul acestei asociații unul dintre obiective a fost construcția unui spital. Ideea de maternitate a pornit de la acea piațetă Bucur, unde este Colectiv. Ne-am gândit că ar trebui să transformăm acea maternitate. Numai că Maternitatea Bucur are aproape 100 de ani, este din 1938, iar pentru a reface acea clădire costurile sunt foarte mari și am ajuns la concluzia că este mai bine să construim o maternitate nouă”, a afirmat Eugen Iancu. Potrivit acestuia, suma estimată pentru construirea și dotarea noii maternității este de aproximativ 12 milioane de euro, transmite Agerpres.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
„Este posibil să avem un sprijin, pe partea de dotare, din partea MS. În momentul de față, noi începem o campanie de strângere de fonduri. Avem un prim capital și sperăm ca în următoarele două-trei luni să avem primul milion de euro. Se lucrează deja la proiect. Până la sfârșitul anului cred că va fi gata intabularea. Noi sperăm ca în partea a doua a anului viitor să începem lucrul efectiv. La sfârșitul anului 2019 - începutul anului 2020 vom avea maternitatea gata. Costurile pentru construcția utilitată sunt undeva la 8 milioane, urmând ca dotările să fie undeva la 4 milioane de euro”, a precizat președintele Asociației Colectiv. „Pentru noi, ca spital construit în 1979 și nerenovat capital niciodată, a construi o maternitate nouă în curte este un vis frumos, este ceva la care nici măcar nu speram vreodată”, a afirmat managerul Spitalul „Sfântul Ioan”, Robert Agafiței.
Asociaţia Colectiv nu renunţă însă la Maternitatea Bucur şi îşi doreşte să realizeze acolo un centru de paliație, a precizat Eugen Iancu.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.