În 2012, Raul Bocioc a luat de la bancă 117.000 de lei. Un an mai târziu, a reuşit să achite datoria, numai că la câteva luni distanţă figura în sistem ca rău platnic. „Am descoperit că toate extrasele de cont primite în 2013 erau false”, a spus Raul Bocioc, reclamant.
„Din cauza acestei linii de credit pe care noi o ştiam închisă, noi suntem băgaţi în biroul de credit, suntem ameninţaţi cu executarea silită”. Păgubitul acuză o funcţionară că a făcut mai multe transferuri ilegale cu banii din contul lui. Nu este singurul caz. Un alt client Raiffeisen a rămas fără 48.000 de lei. A vrut să ia un împrumut şi aceeaşi angajată l-a convins să depună o sumă echivalentă ca garanţie.
Târziu a descoperit că a fost înşelat. Reprezentanţii băncii spun că au concediat-o pe funcţionară şi că vor acoperi daunele dacă anchetatorii o găsesc vinovată. „Raiffeisen Bank are implementate sisteme de monitorizare şi control şi de cele mai multe ori eventualele operaţiuni frauduloase sunt descoperite. Indiferent de cât de eficient ar fi controlul, persoanele rău-voitoare, la un moment dat, produc breşe”. Asta în ciuda faptului că după primul interviu de angajare în bancă, candidaţii sunt atent triaţi. Cazul clienţilor rămaşi fără bani în conturi a intrat în atenţia poliţiei. După anchetă, dosarul va fi trimis unui procuror, care decide dacă o trimite în faţa judecătorilor pe fosta angajată a băncii.