Medici acuzaţi de moartea unui bebeluş

Scandal şi acuzaţii de malpraxis la Spitalul de Urgenţă din Craiova. Părinţii unui bebeluş de patru luni spun că acesta ar fi murit după ce, în ultima lună, au mers cu el la mai multe spitale şi niciun medic nu le-a spus ce boală are. De cealaltă parte, medicii şi asistentele susţin că au fost agresaţi de familia copilului mort.
Pe 20 aprilie, bebeluşul de 4 luni a fost internat la secţia pediatrie a Spitalului de Urgenţă Craiova cu pneumonie şi dermatită. A fost mutat în Secţia Terapie Intensivă unde, ieri după amiază, a intrat în stop cardio-respirator. Reprezentanţii spitalului susţin că, în momentul în care au aflat vestea, rudelele copilului au devenit violente.
Dr. Cristiana Geormăneanu, purtător de cuvânt Spitalul de Urgenţă Craiova: „Tatăl copilului a agresat verbal şi fizic medicul de gardă, pe care l-a insultat, i-a adresat injurii şi pe care l-a ameninţat chiar cu moartea, după spusele colegilor mei. Medicii au informat des familia despre starea gravă a copilului şi despre agravarea acestei stări.”
Părinţii aduc şi ei acuzaţii grave şi ameninţă că vor face o plângere pentru malpraxis. În ultima lună, bebeluşul ar fi fost internat de mai multe ori la două spitale din oraş, însă a fost trimis acasă tot bolnav.
Adrian Popescu, tatăl bebeluşului mort: „Cine este vinovat să plătească pentru moartea copilului meu. Nu mi-au spus absolut nimic ce are. Niciun doctor nu mi-a spus absolut nimic. M-au gonit de la spital acasă, de 2, 3 ori. Mi-au zis că noi venim degeaba cu el la spital şi copilul n-are nimic. Copilul nu mai este.”
Poliţia a deschis o anchetă în care verifică atât acuzaţiile medicilor, cât şi ale părinţilor bebeluşului mort.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.