Digi24 a fost lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) luni, 2 martie 2020. În medie, peste 21.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating de mediu de 0,42 și o cotă de piață de 3%.
Minutul de aur a fost atins la ora 20:31, în timpul Jurnalului de seară, când Digi24 a înregistrat, pe publicul comercial, un rating de 1,46 și o cotă de piață de 4%. La acel moment, 61.507 de români din mediul urban, cu vârste între 18 și 49 de ani, aveau televizoarele deschise pe Digi24, conform datelor din Studiul Național de Măsurare a Audienței TV, furnizate de Kantar Media. De asemenea, la nivel național, minutul de aur a fost atins tot în timpul Jurnalului de Seară, la 20:53, când peste 120.000 de telespectatori se informau de la Digi24.
Site-ul digi24.ro își menține poziția de lider, fiind cel mai vizitat site de media din România, cu peste 1,2 milioane de vizite, conform Studiului de Audiență și Trafic Internet realizat de Biroul Român de Audit Transmedia. Pe 2 martie, www.digi24.ro a fost site-ul de media care a înregistrat și cel mai mare număr de vizitatori unici, peste 900.000 de români care s-au informat de pe site-ul Digi24.
Echipele Digi24 și digi24.ro le mulțumesc telespectatorilor și cititorilor pentru fidelitatea și încrederea arătate!