Premieră în Europa Centrală și de Est: Platformele online și aplicațiile grupului DIGI adoptă formatul Dynamic Ad Insertion (DAI)

Data actualizării: Data publicării:
visual digi24.ro

Platformele digitale Digi24, Digi Sport și Digi Online (aplicații și website) au lansat, în parteneriat cu Google, formatul Dynamic Ad Insertion (DAI), în premieră pentru mediul digital din Europa Centrală și de Est. Noul format este disponibil pe site-ul digi24.ro (variantele desktop și mobile) și a fost dezvoltat cu ajutorul Digi Soft IT. De asemenea, soluția este în curs de implementare atât pe site-ul digisport.ro (variantele desktop și mobile), cât și pe aplicațiile Digi24, Digi Sport și Digi Online.

Pe măsură ce televiziunea tradițională se aliniază cu mediul digital, utilizatorii își doresc o experiență a vizionării unitară și calitativă atât la TV, cât și online* și conținut personalizat relevant al reclamelor pentru fiecare utilizator în parte**.

Dynamic Ad Insertion este o tehnologie nouă de inserare a reclamelor/ ad-urilor de tip video în streamurile live difuzate pe site-urile furnizorilor de conținut, care asigură o experiență fluidă pentru utilizatori, asemănătoare cu cea de la TV, oferind în același timp beneficiile de care dispune publicitatea online. De asemenea, DAI permite difuzarea reclamelor targetate în mod unic către fiecare utilizator pentru întreg conținutul și pentru toate dispozitivele.

„Suntem încântați că, prin acest prim pas comun cu partenerii de la Google, reconfirmăm viziunea inovatoare a tehnologiilor și soluțiilor adoptate de grupul DIGI. Mai mult, prin dezvoltarea acestei soluții cu ajutorul Digi Soft IT, arătăm încă o dată nivelul excepțional de profesionalism și experiență în digital transformation al echipelor noastre. Cele mai importante beneficii pe care le aduce formatul sunt atât pentru cei care comandă inserarea reclamelor, întrucât acestia se asigură de o targetare si raportare precise, specifice doar mediului online, dar și pentru utilizatorul final, care va beneficia de conținut personalizat si relevant”, a declarat Valentin Știrbu, Head of Digital Media @ Digi | RCS & RDS.

Printre cele mai importante avantaje ale brandurilor care vor să își afișeze conținutul prin intermediul acestei tehnologii, se numară:

  • Oferă brandurilor posibilitatea de a-și afișa mesajele publicitare video pe un conținut premium și calitativ;

  • Brandurile beneficiează de monitorizare și raportare în detaliu a rezultatelor campaniei, specifice mediului online;

  • Brandurile au posibilitatea de a utiliza un număr mare de targetări (în funcție de: locația utilizatorului, de oră și zi), pot alege poziția din calupul publicitar în care vor să se afișeze ș.a.;

  • Oferă utilizatorilor o experiență fluidă, lipsită de întreruperi, crescând astfel șansele ca aceștia să interacționeze direct cu materialul publicitar.

* Conviva, How Consumers Judge Video Experience
**Google/Ipsos, Video Mobile Diary

Despre platformele digitale ale grupului DIGI

În 2021, platforma Digi24 reprezintă, lună de lună, cea mai importantă sursă de informare la nivelul întregului univers de internet măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia. Lunar, în 2021, Digi24 este sursă de informare pentru mai mult de 11 milioane de vizitatori unici care generează în medie peste 90 de milioane de afișări de pagină.

Digisport.ro este site-ul cu profil sportiv cel mai vizitat în 2020 (peste 23 de milioane de vizite medie lunară), dar și în 2021 (peste 26 de milioane de vizite medie lunară) din întreg universul de internet măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia). De asemenea, este, lună de lună principala sursă de informare sportivă pentru cei mai mulți vizitatori unici interesați de subiecte de profil (aproximativ 4 milioane de vizitatori unici media lunara în 2020 și peste 4 milioane medie lunara în 2021). Totodată, digisport.ro este site-ul de profil care, la nivel de lună, a ajuns la cel mai mare număr de clienți unici pe care un site de sport i-a înregistrat vreodată, conform Biroului Român de Audit Transmedia (peste 5,8 milioane).

Digi Online este platforma de streaming online și video-on-demand (VOD) a grupului DIGI, care le oferă clienților accesul la cele mai apreciate conținuturi TV din domeniul actualității, sportului, divertismentului, filmelor, documentarelor. Din Digi Online, utilizatorii pot viziona peste 75 de posturi retransmise de Digi TV și au acces la toate extra-opțiunile disponibile pentru serviciile de televiziune oferite de operator, dacă activează pachetele aferente acestora. Pentru a avea acces la Digi Online, clienții trebuie să dețină sau să își creeze un cont DIGI.ro și să aibă active serviciile de televiziune și internet, fiind necesar un singur set de credențiale. Serviciul este disponibil gratuit clienților Digi NET și Digi TV (servicii cumulate).

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Marcel Ciolacu a susținut ultima ședință la Guvern ca premier al României. Mesajul pentru viitorul cabinet...
Digi FM
Tudor Chirilă a primit amenințări cu moartea: "Inboxul meu e plin de înjurături suburbane, dar am să spun...
Pro FM
Mariah Carey are doi copii de 13 ani. Cum arată acum gemenii artistei
Film Now
A renunțat la actorie în urmă cu 12 ani. Cum arată astăzi David Caruso, starul din „CSI: Miami”
Adevarul
Jurnalista din România, dezamăgită de Țara lui Moș Crăciun. „Laponia e prima țeapă pe care o iau de pe...
Newsweek
Pensiile în pericol în 2025: „Ordonanța trenulețul” vine peste pensionari! Câți bani se pot pierde?
Digi FM
Ion Țiriac și Dan Șucu, posibili investitori la un club italian de fotbal din Serie A
Digi World
O iluzie optică a făcut vâlvă pe rețelele sociale. Poți să ”vezi” cele trei creaturi din imagine în 15...
Digi Animal World
Cum arată un câine care a dispărut timp de 4 luni și a trăit în sălbăticie. Stăpânii abia l-au recunoscut...
Film Now
Daniel Craig, care a jucat în cinci filme James Bond și are o avere ce depășește 125 milioane de dolari: „Tot...
UTV
Mariah Carey ii semneaza sanul Rihannei, intr-un moment inedit, la ultimul concert de Craciun al artistei