Miting cu japca. Bărbat amenințat să nu meargă la nunta fiului, ca să-și păstreze locul de muncă

Grupul civic Geeks for Democracy a lansat zilele trecute site-ul MitingcuJapca.ro, unde îi încurajează pe cetățenii din țară care sunt constrânși să participe la mitingul organizat de PSD pe 9 iunie să sesizeze aceste abuzuri. Mai multe persoane au postat deja mesaje în care se plâng că au fost amenințate că vor fi concediate sau că vor suporta unele consecințe, dacă nu își aduc la miting inclusiv membrii familiei, în timp ce altora li se promit favoruri dacă participă la manifestație.
Aproape 200 de sesizări au fost centralizate pe site-ul mitingcujapca.ro. „La numărul ăsta de raportări nu mai putem vorbi de situații excepționale din teritoriu. Vorbim de practici generalizate. Vorbim poate de un grup infracțional organizat”, a afirmat Cătălin Teniță, co-fondatorul Geeks for Democracy.
Iată, mai jos, o parte dintre sesizările de abuzuri:
Mitingul organizat de PSD va avea loc sâmbătă, de la ora 20:00, în Piaţa Victoriei, şi va avea ca temă „apărarea democraţiei şi a statului de drept”, a anunţat luni, după şedinţa Comitetului Executiv Naţional, liderul partidului, Liviu Dragnea.
PSD a anunțat şi printr-un eveniment organizat pe Facebook mitingul de sâmbătă seara din Piaţa Victoriei, sub sloganul „Vrem prosperitate, NU Securitate!”.
Pe același subiect
Redacția TimesNewRoman, anunțată că nu va avea curent în timpul mitingului PSD
Dexonline a corectat greșelile gramaticale din lista de indicații pentru organizarea mitingului PSD
Miting cu japca. Angajați ai primăriilor PSD, amenințați că vor fi dați afară dacă nu participă
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.