Poșta Română a cumpărat cele 7.000 de terminale mobile pentru angajații care vor încasa facturi cu cardurile de energie din 20 februarie. „Ne așteptăm să le folosească la capacitate maximă”, spune la podcastul Digi Context directorul Poștei Române, Valentin Ștefan.
Podcastul DigiContext poate fi ascultat aici
Întrebat dacă angajații poștei au învățat să folosească aceste aparate, directorul Poștei spune că ”este un alt test pe care o să-l aflăm săptămâna viitoare. În principiu nu ne facem griji, pentru că utilizarea unui PDA nu necesită o pregătire mai mare decât cunoștințele necesare pentru folosirea unui telefon mobil modern. Așa că nu cred că va fi o problemă mai ales că utilizarea lui necesită doar folosirea unei aplicații în primă fază”.
Valentin Ștefan nu crede că toți poștașii vor folosi aceste aparate pentru încasarea facturilor.
”De asta am cumpărat doar 7.000 de PDA-uri, când noi avem 10.000 de poștași. Vrem doar să ne asigurăm că există o acoperire rezonabilă pentru clienții noștri să poată să-și plătească facturile comod”, precizează Valentin Ștefan la podcastul Digi Context.
Directorul Poștei Române spune că majoritatea beneficiarilor acestor carduri sunt pensionari care știu și zilele în care poștașii vin la ei acasă. În cazul în care o persoană nu știe ziua în care poștașul se află în zona sa, atunci poate suna la call-centerul Poștei Române la numărul 031.9966. La acest număr poate solicita ca un poștaș să vină la adresa sa pentru a-i încasa factura.
„Majoritatea beneficiarilor de carduri de energie sunt și clienții noștri. Adică sunt fie pensionari și le ducem pensiile acasă, sunt fie persoane care primesc ajutor social sau alt tip de ajutor din partea statului, așa că există deja o legătură între angajatul poștei și persoana respectivă, se știe un nr. de telefon, se cunosc. Dacă există o persoană care nu cunoaște poștașul, atunci acea persoană poate să sune la call-centerul pus la dispoziție de Poșta Română la nr de telefon 031.9966 și poate să ceară să vină un poștaș acasă și să-i încaseze factura. E un serviciu nou pentru noi și avem puține emoții să nu pierdem vreo solicitare. Așa cum un coleg al nostru știe că trebuie să ducă o scrisoare la o anumită adresă, poate să meargă fizic acolo fără să ducă nimic”, mai spune Valentin Ștefan.
Directorul Poștei Române a precizat că recordul apelurilor la call-center a fost înregistrat miercuri, când au fost peste 8.000 de apeluri.
”Ne descurcăm foarte bine pentru un call-center creat special pentru acest proiect. Există niște perioade în zi, cum ar fi prânzul, când timpul de așteptare este mai lung”.
Cei mai mulți întreabă când primesc cardul, dacă îl mai primesc și dacă sunt eligibili pentru acest card de energie.