Dăncilă, atac la organizatorii summit-ului Inițiativei celor Trei Mări
Data actualizării: Data publicării:
Premierul Viorica Dăncilă a afirmat, marţi, la începutul şedinţei de guvern, că este regretabil faptul că se folosesc evenimente precum summit-ul Iniţiativei celor Trei Mări în jocuri politice interne.
Foto: Inquam Photos / Octav Ganea
Dăncilă a precizat că Guvernul a pregătit şase proiecte pentru acest summit şi s-a pregătit pentru eveniment într-un mod serios şi responsabil.
„Din păcate, nu pot să nu remarc faptul că şi această reuniune internaţională este politizată într-un mod total lipsit de responsabilitate şi de etică. Acumularea de capital electoral nu ar trebui să primeze în faţa intereselor economice ale României. Este regretabil faptul că se folosesc astfel de evenimente şi instituţii ale statului în jocurile politice, evenimente care ar trebui să promoveze România şi care să nu aibă mize personale, evenimente care sunt folosite de multe ori în detrimentul intereselor României, aducând costuri de imagine pentru ţara noastră”, a mai declarat premierul.
Viorica Dăncilă a spus că se aştepta ca organizatorii să implice toate instituţiile.
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
„Mă aşteptam ca organizatorii acestui important eveniment să îşi canalizeze energiile în implicarea tuturor instituţiilor şi aducerea la aceeaşi masă a celor care avem pârghiile să promovăm interesele României, astfel încât să dăm dovadă de unitate în faţa partenerilor internaţionali. Ca prim-ministru, vă asigur că Guvernul României nu va fi deturnat de la misiunea pe care o are de a lucra pentru binele românilor, punând în practică programul de guvernare”, a afirmat ea.
Premierul Viorica Dăncilă nu s-a numărat între participanţii la summit-ul Iniţiativei celor Trei Mări.
Iniţiativa celor Trei Mări este o platformă politică flexibilă şi informală, la nivel prezidenţial, care reuneşte cele 12 state membre ale Uniunii Europene aflate între Marea Baltică, Marea Adriatică şi Marea Neagră - Austria, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Estonia, Ungaria, Lituania, Letonia, Polonia, România, Slovacia şi Slovenia. Primele două summituri ale Iniţiativei au avut loc la Dubrovnik, în 2016, şi Varşovia, în 2017.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.